مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل گفت: کارگران در خط مقدم تولید هستند و به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، با همه توان تلاش می‌کنند تا نيازهاي كشور را برآورده سازند.

به گزارش تایماز نیوز ، هاشم علايي در جريان بازديد از چند واحد توليدي شهرك صنعتي اردبيل۲ ضمن خداقوت و خسته نباشيد به پرسنل و كارگران سخت‌کوش این واحدهاي تولیدی، اظهار داشت: گراميداشت روز جهاني كار و كارگر فرصت مغتنمي است تا قدردان زحمات کارگران پرتوان و تلاشگر باشيم.
علايي ادامه داد: كارگران به عنوان ستون اصلی تولید و توسعه اقتصادی استان، نيازمند توجه جدي هستند كه بايد تلاش كنيم از تمامي ظرفيت‌هاي ممكن براي حمايت از اين قشر كوشا و بي ادعا استفاده كنيم.
وي رشد و توسعه صنعتي استان را در گروي توانمندي و استعداد كارگران تلاشگر و نوآور برشمرد و افزود: وظيفه ما مسئولان هموار كردن مسير توليد است تا با ايجاد زمينه‌هاي توليد و اشتغال، كمك كنيم تا آسایش خاطر و امنیت شغلی این قشر زحمت کش و ایجاد اشتغال برای فرزندان آنها مهيا شود.
علايي تصريح كرد: شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل به عنوان يك شركت توسعه‌اي تلاش مي‌كند با ايجاد زيرساخت‎ها و مهيا كردن بسترهاي سرمايه گذاري، نسبت به گردش چرخ‌هاي اقتصاد استان كمك كند.
شايان ذكر است بازديد از واحدهاي توليدي ارس تجهيز، روياي هفت آسمان و آرتا سرام قائم در شهرك صنعتي اردبيل۲، از جمله برنامه‌هاي بازديد مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل در روز گراميداشت كار و كارگر بود.
در پايان اين بازديدها، طي اهداي لوح و شاخه گلي از زحمات كارگران اين واحدهاي توليدي تشكر و قدرداني شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل