فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران:

دشمن هرگز دلسوز دختران، پسران، زنان و مردان ما نیست

  پرینت
دشمن هرگز دلسوز دختران، پسران، زنان و مردان ما نیست
شناسه خبر : 12921 | تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴ | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن ما هرگز دلسوز دختران، پسران، زنان و مردان ما نیست. دشمن هرگز نگران مردم‌سالاری و حقوق بشر و چیزهایی که دائماً درباره آن حرف می‌زند، نه در ایران بلکه در هیچ کشوری نیست. دشمن به دنبال مطامع خاص خودش است و این واژه‌های دهن پرکن و ظاهر فریب تنها دستاویزی برای اهداف پلید دشمنان این آب و خاک است.

به گزارش پایگاه خبری تایمازنیوز به نقل از پایگاه خبری ترشیز خوان؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در مراسم روز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول، اظهارکرد: دشمن ما هرگز دلسوز دختران، پسران، زنان و مردان ما نیست. دشمن هرگز نگران مردم‌سالاری و حقوق بشر و چیزهایی که دائماً درباره آن حرف می‌زند، نه در ایران بلکه در هیچ کشوری نیست. دشمن به دنبال مطامع خاص خودش است و این واژه‌های دهن پرکن و ظاهر فریب تنها دستاویزی برای اهداف پلید دشمنان این آب و خاک است.

وی ادامه داد: در چند دهه اخیر دشمنان ما، نظام سلطه و در رأس آنها آمریکای جنایتکار در اجرای توطئه‌های نظامی، امنیتی و اجتماعی ناکام شدند و به نتیجه مطلوبی که به دنبال آن بودند، نرسیدند. البته مشکلاتی ایجاد کردند و آسیب‌هایی به ما وارد کردند اما به نتیجه‌ای که می‌خواستند نرسیدند. اما امروز به شکل دیگری در تلاش برای ضربه زدن به نظام و کشور و این ملت بزرگ و مقاوم هستند؛ خانواده از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی است. در بسیاری از کشورهای غربی نظام خانواده از هم پاشیده و از بین رفته است و به همین دلیل مشکلات بسیار زیاد روحی و اجتماعی برای نسل امروز در غرب ایجاد شده است. دشمن بسیاری از کشورهای اسلامی را نیز با همین روش تهی کردن از فرهنگ دینی و ملی به سلطه درآورده‌ است و امروز با ترویج سبک زندگی غربی و تضعیف فرهنگ غنی ایرانی اسلامی درصدد انجام کار مشابه در ایران هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

اخبار مشابه
حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد طرح های تولید محور و اشتغالزا
ابلاغ ۸۲۱ میلیارد تومان منابع از محل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
تخصیص ۶۰۰میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل – میانه/ ابرپروژه یک گام دیگر به تکمیل نزدیک شد
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.