به گزارش تایماز نیوز ،  رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی، حمید قویدل باروق را بعنوان سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل منصوب کرد. در این حکم آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و سوابق علمی و ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل منصوب می شوید. با عنایت به اصول […]

به گزارش تایماز نیوز ،  رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی، حمید قویدل باروق را بعنوان سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

نظر به شایستگی، تعهد و سوابق علمی و ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل منصوب می شوید.

با عنایت به اصول مندرج در اساسنامه جمعیت هلال‌احمر مبنی بر تلاش در جهت تسکین آلام بشری، کمک به امر سلامت جامعه و دفاع از ارزشهای انسانی، از جنابعالی انتظار دارم ضمن توجه به جایگاه اجتماعی و فرهنگی استان با بهره‌گیری از پتانسیلهای درون و برون سازمانی، تمام همت، توان علمی و اجرایی خویش را در راستای توسعه کیفی و کمی مجموعه و بهبود ارائه خدمات تخصصی جمعیت این استان بکار گیرید.

امید است با استعانت از خداوندمتعال در جهت رسیدن به اهداف متعالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گامهای اساسی برداشته و با فصل الخطاب قرار دادن منویات مقام معظم رهبری به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب در سایه همدلی، هم افزایی و همراهی مدیران و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود در انجام وظایف پیروز و باشید.