به گزارش چایگاه خبری تایماز نیوز بهنق ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــل،علی رحمتی در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل از افزایش ۱۳ درصدی جابجایی کالا خبر داد. عضو شورای اداری استان اردبیل وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و […]

به گزارش چایگاه خبری تایماز نیوز بهنق ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــل،علی رحمتی در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل از افزایش ۱۳ درصدی جابجایی کالا خبر داد.

عضو شورای اداری استان اردبیل وضعیت حمل و نقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و تصریح کرد: در ۲ ماه گذشته ۲۴ هزارو ۴۰۳ برگ بارنامه نیز صادر شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل محصولات کشاورزی،انواع سیمان،مواد غذایی،انواع چوب،آهن الات و سوخت را عمده کالاهای جابجا شده در ۲ ماه گذشته در استان اردبیل عنوان کرد.

رحمتی فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و افزود:بیش از ۱۱ هزار نفر راننده پرتلاش در حوزه حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده۱۲ نظارت ویژه ای بر عملکرد شرکت های حمل و نقل کالا انجام می شود.