توقف واگذاری مدیریت پهنه‌های جنگلی به بخش خصوصی رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با ورود دستگاه قضایی استان اردبیل قرارداد واگذاری احاله مدیریت یک هزار و ۱۵۰ هکتار از پهنه‌های جنگلی و مرتعی مناطق سوها و فندقلو متوقف شد. ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارداد احاله مدیریت یک‌هزار و ۱۵۰ هکتار از […]

توقف واگذاری مدیریت

پهنه‌های جنگلی به بخش خصوصی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با ورود دستگاه قضایی استان اردبیل قرارداد واگذاری احاله مدیریت یک هزار و ۱۵۰ هکتار از پهنه‌های جنگلی و مرتعی مناطق سوها و فندقلو متوقف شد.

ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارداد احاله مدیریت یک‌هزار و ۱۵۰ هکتار از پهنه‌های جنگلی و مراتع به یک شرکت، توسط دادگستری استان اردبیل و شورای حفظ حقوق بیت‌المال متوقف شد.

وی افزود: صیانت و حفاظت از حقوق بیت‌المال یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری استان اردبیل است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان داشت: در این خصوص دستورات لازم جهت بررسی موضوع با نگاه محافظت از پهنه‌های جنگلی و ذخیره‌گاه‌های ژنتیک مناطق سوها و فندقلو خطاب به دادستان مرکز استان و بازرس کل استان صادر گردیده است.

به گزارش فارس، گفتنی است؛ دوم آذرماه سال گذشته، مدیر کل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از واگذاری منطقه فندقلو به بهره‌بردار بخش خصوصی برای ساماندهی و مدیریت بهینه منطقه خبر داده بود.