نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تسهیلات ساخت مساکن روستایی به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله با نرخ سود ۵ درصد به تصویب رسید.

تایماز نیوز| حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد در آيين افتتاح طرح هادی روستای قلعه برزند گرمی اظهار کرد: با تهیه طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور این طرح در ۲۲ هزار روستا به مرحله اجرا رسیده است.

وی خدمت در بنیاد مسکن را در سراسر کشور برای خدمات‌رسانی به مردم روستاهای محروم ارزشمند خواند و خاطرنشان کرد: مقاوم سازی مساکن روستایی، اجرای طرح های هادی روستایی، آسفالت معابر و … در روستاها همگی از برکات وجود بنیاد مسکن در کشور است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حساب ۱۰۰ امام و بنیاد مسکن را از ثمرات پربرکت انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: دولت در سراسر کشور طبق مطالبه جدی مقام معظم رهبری توسعه روستاها را در اولویت اساسی قرار داده و عمران و آبادانی روستاها مهمترین رویکر دولت سیزدهم است.

روحانی نژاد با تاکید بر اینکه عمران روستایی باید در مسير شکوفایی و آبادانی روستاها مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: روستاها باید به مکانی آباد و امکانات گسترده برای زندگی ساکنین تبدیل شود تا روستائیان آرامش و توسعه را در آن تجربه کنند. وی از تهیه طرح هادی برای ۴۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در کشور خبر داد و بیان کرد: در ۲۲ هزار روستای کشور طرح هادی اجرا شده و در افق ۱۰ ساله مصمم هستیم تا در تمام روستاهای کشور شاهد اجرای این طرح تا رسیدن به نقطه مطلوب باشیم.