مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از مكان‌يابي و احداث شهرك صنعتي جديد در شهرستان گرمي با همكاري مسئولان و اهالي منطقه خبر داد.

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علايي در جريان بازديد از محل پيشنهادي احداث شهرك صنعتي جديد گرمي كه با حضور نماينده مردم شهرستان‌هاي گرمي و انگوت و فرماندار اين شهرستان انجام شد، اظهار داشت: براي احداث شهرك جديد در شهرستان گرمي، چندين منطقه پيشنهاد و مكان يابي شده است كه در صورت داشتن شرايط مناسب، شهرك صنعتي جديد در يكي از اين مناطق اجرا و عملياتي خواهد شد.
وي ضمن تشكر از اهالي منطقه برزند براي پيگيري احداث شهرك صنعتي جديد در اين منطقه، خاطرنشان كرد: تعدادي از اهالي منطقه برزند شهرستان گرمي خواستار احداث شهرك صنعتي جديد در منطقه خود هستند و حتي برخي از آنان با درخواست حبه كردن زمين خود، خواستار تسريع در احداث شهرك صنعتي در اين منطقه شده‌اند.
علايي تصريح كرد: در صورت مناسب بودن شرايط اين منطقه براي احداث شهرك صنعتي، در سريعترين زمان ممكن نسبت به اخذ استعلامات از سازمان‌هاي مرتبط و دستگاه‌هاي خدمت رسان، انجام خواهد شد تا در صورت موافقت، نسبت به احداث شهرك صنعتي جديد در شهرستان گرمي اقدام شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: خوشبختانه در سالیان اخیر، سرمایه‌گذاران بسيار مناسبي در شهرستان گرمي حضور يافته‌اند كه اين موضوع احداث شهرك صنعتي جديد در اين شهرستان را دوچندان مي‌كند.
وي نمونه بارز آن را حضور چندین برند معروف تولید شیرآلات در شهرستان گرمي برشمرد و افزود: با فعالیت این واحدهاي توليدي، اين شهرستان به عنوان قطب تولید شیرآلات ساختمانی کشور تبدیل شده است.