بازدید جمعی از واحدهای تولیدی استان کردستان از شهرک صنعتی اردبیل(۲) جمعی از واحدهای تولیدی استان کردستان از شهرک صنعتی اردبیل(۲) بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت صنعت استان اردبیل قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل، بهزاد مهدوی معاون صنایع کوچک این شرکت ضمن اعلام این خبر گفت: […]

بازدید جمعی از واحدهای تولیدی استان کردستان از شهرک صنعتی اردبیل(۲)
جمعی از واحدهای تولیدی استان کردستان از شهرک صنعتی اردبیل(۲) بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت صنعت استان اردبیل قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل، بهزاد مهدوی معاون صنایع کوچک این شرکت ضمن اعلام این خبر گفت: تورهای صنعتی در جهت افزایش سطح دانش و بهره وری واحدهای تولیدی برگزار می شود که تور صنعتی بازدید واحدهای تولیدی استان کردستان از شهرک صنعتی اردبیل(۲) نیز در این راستا بوده است.
وی ادامه داد: برگزاری تورهای صنعتی یکی از انواع حمایت های شرکت شهرکهای صنعتی از سرمایه گذاران است که در این نوع حمایت، تولید کنندگان در قالب تورهای صنعتی می توانند از واحدهای تولیدی موفق بازدید نموده و از نزدیک به تبادل اطلاعات بپردازند.
مهدوی افزود: با حضور واحدهای تولیدی در تورهای صنعتی، علاوه بر آشنایی آنها با راهکار های موفقیت، زمينه ایجاد تبادل نظر در عرصه صنعت و بالا بردن توان علمي مديران و صاحبان صنايع نیز فراهم می شود.
معاون صنایع کوچک شركت شهركهاي صنعتي استان اردبيل تصریح کرد: در این بازدید، صاحبان واحدهای تولیدی استان کردستان از دو واحد صنعتی صدف داش و آذر ساروج بازدید نموده و در پایان نشستی نیز با اعضای شرکت خدماتی شهرک صنعتی اردبیل(۲) داشتند.
مهدوی اضافه کرد: در این نشست مشترک، مشکلات و تجربیات طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا این بازدیدها در جهت هم افزایی و تدوین راهکارهای مشترک برای حل مشکلات مشابه هم ادامه یابد.