مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل، از تشكيل كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد در شهرك‌هاي صنعتي استان با هدف بازديد هفتگي از واحدهاي توليدي و حل مشكلات سرمايه گذاران خبر داد.

به گزارش تایماز نیوز به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، هاشم علايي روز پنجشنبه در جريان بازديد ميداني از چند واحد توليدي اظهار داشت: با تشكيل كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد در شركت شهرك‌هاي صنعتي، بازديد ميداني از واحدهاي توليدي در روزهاي پنجشنبه هر هفته در دستور كار اين شركت قرار گرفته است.
وي از حضور كليه معاونين و مديران شركت شهرك‌هاي صنعتي در برنامه‌هاي بازديد روزهاي پنجشنبه خبر داد و افزود: با حضور تمامي معاونين و مديران در اين بازديدها، تلاش خواهد شد تا به صورت ميداني مشكلات واحدهاي توليدي مورد رصد قرار گرفته و نسبت به حل مشكلات آنان در محل خود واحدهاي توليدي اقدام شود.
علايي ادامه داد: در برنامه بازديد اين هفته، از سه واحد توليدي؛ كارتن سازي و پلاستيك سازي در شهرك صنعتي اردبيل۱ و شهرك صنعتي غيردولتي كيان بهساز در شهرستان نمين بازديد به عمل آمد كه تمهيدات لازم در راستاي تسريع و كمك به حل مشكلات آنان انجام شد.
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل ادامه داد: مشكل واحد پلاستيك سازي نوري مربوط به مجوز احداث ساختمان و صدور پروانه پايان كار بود كه خوشبختانه، مشكل اين واحد توليدي مرتفع شد.
وي ابراز داشت: با توجه به طرح توسعه واحد كارتن سازي برقي، پيشنهادات لازم در خصوص واگذاري زمين براي اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي در ساير شهرك‌هاي صنعتي استان به صاحب طرح ارائه شد.
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان اردبيل ادامه داد: بازديد از شهرك صنعتي غيردولتي كيان بهساز، سومين واحدي بود كه امروز مورد بازديد قرار گرفت كه مقرر شد در راستاي كمك به افزايش توليد و اشتغال، فرآيند صدور مجوز احداث اين مجموعه صنعتي، تسريع و تسهيل شود.
علايي سرمايه گذاران و واحدهاي توليدي را ولي نعمتان و جهادگران اقتصادي برشمرد و خاطرنشان كرد: از اهم برنامه‌های مهم و جدی این شرکت در سال مزين به مهار تورم و رشد توليد، رفع موانع و حمایت از واحدهای صنعتی است که با برگزاری این برنامه‌ها تلاش می‌کنیم به مشکلات آنان در سریعترین زمان ممکن رسيدگي شود.