طی حکمی از سوی دادستان مرکز استان و با قدردانی از زحمات علی خلیل نژاد، قاضی اکبر محمودی به عنوان دادیار ناظر زندان اردبیل منصوب شد.

 

به گزارش تایماز نیوز به نقل از  اداره روابط عمومی و رسانه دادگستری استان اردبیل، سید عبدالله طباطبایی دادستان مرکز استان، ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی و اصلاح و بازپروری صورت گرفته در زندان اردبیل، بر لزوم رعایت حقوق شهروندی مددجویان به عنوان عضوی از جامعه که دارای حق و حقوق است، تأکید کرد.

وی در ادامه به حداقل رساندن بدرقه حضوری مددجویان به منظور پیشگیری از مشکلات و مسائل مرتبط با آن، استفاده بیش از پیش از ظرفیت های فن آوری های نوین در برقراری دادرسی های الکترونیکی را یک ضرورت دانست.

دادستان مرکز استان با اشاره به موفقیت های اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان در کسب رتبه های برتر کشوری در حوزه های مختلف، بر لزوم تداوم و استمرار برنامه های زندان به ویژه در امر تلاش برای کاهش جمعیت کیفری زندان های استان تأکید نمود.

نحوه اعطای به موقع امتیازات علی التخصیص آزادی های پایان محکومیت، آزادی مشروط و نیز جاری و ساری نمودن نظم، قانون و مقررات در اعطای مرخصی و همچنین بازدید مستمر و مداوم قاضی ناظر زندان از بندها به منظور بررسی وضعیت مددجویان و استماع مسائل و مشکلات آنان از دیگر رهنمودهای دادستان مرکز استان به دادیار جدید ناظر زندان اردبیل در این مراسم بود.