در هفتمین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان نیر، دو پروژه عمرانی در ناحیه صنعتی نیر افتتاح و در اختیار واحدهای تولیدی این ناحیه صنعتی قرار گرفت.

 

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، معاون فنی این شرکت در خصوص پروژه های مورد افتتاح اظهار داشت: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح دو پروژه تاثیرگذار در ناحیه صنعتی نیر بودیم که با آغاز بهره برداری از این پروژه های عمرانی، روند خدمت رسانی به واحدهای تولیدی افزایش خواهد یافت.

روح اله برادران حیدری ادامه داد: پروژه اول شامل؛ اجرای منبع زمینی آب به ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب، منبع هوایی آب به ظرفیت ۵۰ مترمکعب و خط انتقال آب در این ناحیه صنعتی بود که در مجموع برای این پروژه ۸ میلیارد تومان از منابع داخلی این شرکت هزینه شده است.

وی تصریح کرد: با اجرای این پروژه، مشکل آب واحدهای تولیدی این ناحیه صنعتی برای سالیان متمادی مرتفع خواهد شد.

برادران حیدری افرود: پروژه مورد افتتاح دوم مربوط به ایجاد رمپ ورودی و زیرسازی معابر ناحیه صنعتی نیر بود که برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان از منابع داخلی این شرکت هزینه شده است.

معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه با اجرای این پروژه، روند عبور و مرور واحدهای تولیدی تسهیل شده است، خاطرنشان کرد: برای تکمیل این پروژه نیازمند تخصیص اعتبارات عمرانی هستیم و در صورتی که اعتبارات لازم در اختیار این شرکت قرار داده شود نسبت به آسفالت ریزی معابر نیز اقدام خواهد شد.

شایان ذکر است ناحیه صنعتی نیر با مساحت ۳۰ هکتار در شهرستان نیر و در نزدیکی مرکز استان اردبیل قرار گرفته است. تاکنون ۶۰ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه گذاران در این ناحیه منعقد شده است که از این بین، ۸ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره برداری شده اند و مابقی طرح ها نیز در حال اجرای ساخت و ساز واحد تولیدی خود از مرحله فونداسیون تا نصب سوله و ماشین آلات هستند.

تمامی اراضی ناحیه صنعتی نیر دارای سند ثبتی بوده و این ناحیه دارای ۹ واحد کارگاهی است

 

 

افتتاح دو پروژه عمرانی در ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان