معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ، دراین باره اظهار داشت : مطابق ماده ۹۲ قانون کار و در راستای وظایف محوله به دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت جهت حفظ سلامت کارکنان و پرسنل شاغل در تمامی بخش ها، معاینات ادواری هر سال یکبار برگزار می شود

به گزارش تایماز نیوز ناصر عبدالهیان گفت : با توجه به اولویت استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل مبنی بر حفظ سلامت نیروی انسانی و به منظور ارتقاء سطح سلامت و عوامل پیشگیرانه بهداشتی و درمانی نیروی انسانی، طرح معاینات ادواری کارکنان شرکت در سال ۱۴۰۱ نیز همچون سالهای گذشته با موفقیت اجرا شد.
ناصر عبدالهیان ادامه داد: در راستای تکلیف شرکت در اجرای قوانین کار و تأمین اجتماعی و دستورالعمل سنجش ارتقای سلامت کارکنان، این معاونت نسبت به اجرای معاینات ادواری کلیه همکاران رسمی و شرکتی شاغل در حوزه ستادی و مدیریت برق شهرستان ها اقدام نمود.
وی عنوان کرد : هدف اصلی این معاینات بررسی تاثیرات منفی شرایط کاری در شاغلین، تشخیص زودرس بیماری ناشی از کار و بیماری های غیرشغلی، درمان به موقع با کمترین هزینه، پیشگیری از پیشرفت بیماریهای موجود، جلوگیری از انتقال و انتشار بیماریهای مسری و واگیردار، تصمیم گیری برای تغییرات شغلی کارکنان و در نهایت ارتقاء سلامت کارکنان می باشد.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت بیان کرد: با برنامه ریزی منسجم از ابتدای سال این معاینات از ۱۹ اردیبهشت ماه شروع تا ۲۵ خرداد ماه سالجاری با صرف ۹۰۰ نفرساعت انجام یافت .
وی افزود : انجام معاینات پزشکی شامل آزمایشات (چکاپ) روتین ، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، نوار قلب و در نهایت ویزیت توسط پزشک بود که ازجمله مزیت های معاینات ادواری می باشد . ناصر عبدالهیان در ادامه تعداد کل معاینه شدگان را ۵۳۵ نفر عنوان کرد که شامل ۲۹۶ نفر نیروی رسمی، ۱۶۲ نفر نیروی خدماتی، ۱۹ نفر آبدارچی و نظافتچی و ۵۸ نفر از رانندگان استیجاری شرکت بودند .
https://taimaznews.ir/?p=6836

Wednesday, 24 June , 2026