مديركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با پرهیز از کارهای نمایشی تلاش می‌کنیم تا روند اجرايي طرح‌های مدرسه‌سازي به سرعت به سرانجام برسد

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در آیین کلنگ‌زنی مدرسه‌ سه کلاسه اوزون تپه علیا در پارس‌آباد اظهار کرد: برای تحقق مطالبه اهالي روستاي اوزون تپه علیا کلنگ احداث اولین مدرسه‌ را در اين روستا به زمین می‌زنیم تا به سرعت عمليات اجرايي این واحد آموزشی به سرانجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: این مدرسه سه کلاسه با زیر بنای ۱۸۲ مترمربع و صرف اعتباری بالغ بر ۲ ميليارد تومان احداث و دهه فجر امسال به بهره‌برداري برسد.
مديركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در شهرستان پارس‌آباد برخی پروژه‌ها در یک دهه اخیر متوقف و یا راکد شده بود که از محل سفر رئيس جمهور برای فعال کردن و تکمیل این پروژه‌ها تأمين اعتبار شده است.

محمدی ادیب از تکمیل استخر و سالن ورزشی باقرالعلوم پارس‌آباد خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا این پروژه‌های نیمه تمام هرچه سریعتر تکمیل و به بهره‌برداري برسد.

وی گسترش عدالت آموزشي را يادآور شد و بيان کرد: در قالب قرارگاه آموزشی و تربیتی سعي می‌کنیم تا اقدامات مثبتي در اين زمينه انجام شود.

مديركل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از همراهي و پيگيري فرماندار پارس‌آباد در تکمیل پروژه‌هاي مدرسه‌سازي تشکر کرد و گفت: دولت سيزدهم درصدد رفع محروميت از مناطق مختلف کشور است و در همین راستا با تأمين ۲ میلیارد تومان شاهد آغاز عمليات اجرايي مدرسه سه کلاسه اوزون تپه علیا هستيم و در صورت تأمين اعتبار ر اوزون تپه سفلی نيز چنین برنامه‌های آموزشی را اجرايي و عملياتي خواهيم کرد.

محمدی ادیب به انتخاب پیمانکار توانمند در احداث اين روژه اشارا و اظهار کرد: اهالي باید نهایت همکاری را داشته باشند تا پیمانکار با ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه این پروژه‌ها را در سریع‌ترین آن به بهره‌برداري برسانند.

وی خاطرنشان کرد: با پرهیز از کارهای نمایشی سعي مي‌كنيم عمليات اجرايي پروژه‌ها را با لودر و بیل مکانیکی و همراهي پیمانکاران آغاز کنیم تا در تکمیل این فضاهاي آموزشي خلف وعده عمل نکنیم.