طرح آمایش صنعتی استان یکی از مطالبه‌های ما بود که سپاه استان توسط بسیج سازندگی این کار را انجام داد و این اقدام قابل تقدیر است.

به گزارش تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اردبیل، حسین پیرموذن در جلسه فعالان بخش خصوصی استان اردبیل با رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور گفت: طرح آمایش صنعتی استان یکی از مطالبه‌های ما بود که سپاه استان توسط بسیج سازندگی این کار را انجام داد و این اقدام قابل تقدیر است.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل افزود: نیاز است که مطالعه تکمیلی و اجرای طرح آمایش صنعتی استان اردبیل به منظور هدایت سرمایه‌گذاری موثر و مولد توسط دستگاه‌های دولتی پیگیری شود.

او تاکید کرد: حضور بسیج در اتاق بازرگانی ایران و تاسیس بسیج تجار یک نیاز بود که ما در زمان حضور در هیئت رئیسه اتاق بازرگانی آیین‌نامه فعالیت بسیج تجار را با کمک دکتر حسن‌پور آماده کردیم.

پیرموذن ادامه داد : از دکتر حسن‌پور، رئیس سازمان بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور تشکر می‌کنم که بسیار فعال هستند و در همه استان‌ها فعالیت می‌کنند تا کمک حال فعالان بخش خصوصی باشند.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید از ظرفیت سپاه برای حضور در بازار کشورهای منطقه استفاده کنیم که بخشی از این تسهیل‌گری را سازمان بسیج تجار کشور انجام می‌دهد و جای تشکر دارد.

او تصریح کرد: همه دستگاه‌ها در استان اردبیل برای حل مشکلات بخش خصوصی در کنار هم هستند ولی مشکلات زیرساختی و کلان زیادی وجود دارند که باید در سطح ملی پیگیری شوند تا بخش خصوصی بتواند به عنوان سربازان خط مقدم اقتصاد کشور موثر باشند.