رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: افزایش خودسرانه قیمت‌ها با فرارسیدن سال نو غیرقانونی است و بازرسی ها از واحدهای صنفی به منظور نظارت بر قیمت کالاها تشدید می شود.

 

 

به گزارش تایماز نیوز رامین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اجرای طرح نظارت ویژه بر کالاهای اساسی در استان اردبیل در اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد اظهار کرد: هدف اصلی از افزایش بازرسی‌ها ایجاد ثبات نسبی و ممانعت از افزایش بی رویه و خود سرانه قیمت‌ها در واحدهای صنفی است.

وی زمان آغاز نظارت‌های ویژه بازار شب عید را در اردبیل از روز ۱۵ اسفند ماه اعلام کرد و افزود: در این طرح از برخی سو استفاده‌های احتمالی در قیمت‌ها و عرضه کالا و خدمات جلوگیری شده و این روند تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به اهمیت ساماندهی و تنظیم بازار کالا و خدمات و تشدید برخورد با متخلفان و سود جویان، تاکید کرد و گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف به صورت منسجم و هماهنگ، بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح استان نظارت ویژه و مستمر خواهند داشت.

صادقی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند، تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع گزارش شده رسیدگی شود.