حسن محمدی ادیب با بیان اینکه هشت مدرسه استثنایی در کشور ایجاد می شود گفت: هدف پویش ساخت ۸ مدرسه برای کودکان استثنایی بنام حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در سطح کشور است.

استثنایی

 

 

به گزارش تایماز نیوز مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تسلیت شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب، گفت: پویش “صحن حرم ، مدرسه ام” در سازمان نوسازی مدارس کشور تعریف شده است که قرار است همچون پویش های قبل جهت فرهنگ سازی کارهای خیر و مشارکت همگانی در ساخت مدارس ، کمک های خرد مردمی جمع آوری شود تا هشت مدرسه استثنایی در سطح کشور بنام حضرت موسی الرضا (ع) ساخته شود.

محمدی ادیب افزود: انتظار می رود آموزش و پرورش و مجامع خیرین مدرسه ساز مناطق و نواحی استان در این زمینه ورود کرده و با استفاده از ابزارهای اطلاع رسانی تحت نظرشان اعم از فضای مجازی ، سایت های معتبر ادارات و نیز نشریات و مطبوعات و … یاری گر ما در این پویش باشند و هدف پویش ساخت ۸ مدرسه برای کودکان استثنایی بنام حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در سطح کشور است.

وی افزود: دانش آموزان، معلمان ، اولیا و خانواده ها در این پویش می توانند بسیار مفید باشند و در کل با احساس مسئولیت این افراد می شود فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی را بیش از پیش ارتقاء بخشید از این رو مردم می توانند با مراجعه به سایت www.ajorbajor.ir و نیز شبکه شاد مراجعه کرده و کمک های خود را واریز کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل در ادامه گفت: در کل استان اردبیل حتی یک پروژه بلاتکلیف نداریم و تمام پروژه های موجود در استان پیمانکار دارند و فعال هستند.

وی به کمک های خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و افزود: در سطح استان اردبیل از بدو تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز استان تا کنون ۴۱۰ مدرسه در قالب ۱۶۲۹ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز احداث شده است و نیز تعداد ۸۶ پروژه در قالب ۲۸۴ کلاس درس توسط این عزیزان در حال احداث می باشد که این رقم نسبت به سرانه درآمدی استان بسیار زیاد است و امید است با همت عزیزان در مجامع خیرین و آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق شاهد افزایش خیرین بزرگوار باشیم.

محمدی ادیب بیان کرد: طبق برنامه ریزی که داریم مدارس کانکسی را در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ کلا جمع آوری خواهیم کرد و با رایزنی هایی که با سازمان نوسازی مدارس انجام داده ایم ، اعتبار اولیه آن نیز تامین شده است.