رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همایش بزرگ دهه نودی ها با همکاری حوزه هنری،آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و دیگر نهادهای فرهنگی در نیمه دوم خردادماه در شورابیل برگزار می‌شود.

به گزارش تایماز نیوز  ، اباصلت ابراهیمی امروز در جلسه هماهنگی همایش بزرگ دهه نودی ها که در دفنر رئییس حوزه هنری اردبیل برگزار شد؛ گفت: با حضور دهه نودی های اردبیل طی اجتماعی بزرگ نماهنگ «سلام فرمانده» هم خوانی خواهد شد.
وی به تولید سرود سلام فرمانده به زبان آذری با مشارکت موسسه جامعه النور اشاره کرد و گفت: هدف از تولید این سرود بهره گیری از ابزار هنر در توسعه و ترویج پیامهای انقلاب است.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: در ادامه پویش استانی سلام فرمانده، اداره فرهنگی شهرداری اردبیل نیز در کنار سایر نهادهای فرهنگی اردبیل طی انتشار فراخوانی از دهه نودیها که فرزندان و آینده داران کهن شهر اردبیل هستند؛ جهت حضور در این همایش دعوت میکند تا فرزندان این مرز و بوم نیز عشق و اردات قلبی خود را به رهبر مقام معظم رهبری و سردار دلها ابراز کنند.
ابراهیمی همچنین به رونمایی سرود«اون ایکی امام» در روز سه شنبه ساعت 18 در سالن فرهنگسرای بانوان و خانوداه شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: هدف از تولید این سرود ترویج و تبین مفاهیم قرانی، دینی و فرهنگی در بین نوجوانان است.