ثبت‌نام بُن ویژه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد کمیته اداری و مالی نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد: ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌‌نام به سامانه Ketab.ir مراجعه کنند. کمیته اداری و مالی نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد: ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه […]

ثبت‌نام بُن ویژه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران آغاز شد

کمیته اداری و مالی نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد: ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌‌نام به سامانه Ketab.ir مراجعه کنند.
کمیته اداری و مالی نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرد: ثبت‌نام یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی نمایشگاه از امروز  آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌‌نام به سامانه Ketab.ir مراجعه کنند
محمد خلج، مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه کتاب از آغاز ثبت‌نام نهادها و سازمان‌ها برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه بخش مجازی این دوره از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: سازمان‌ها و نهادها می‌توانند با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران، تجهیز کتابخانه‎‌‌‌های نهادها و سازمان‌ها یا تأمین منابع علمی مراکز دانشگاهی و آموزشی‎ ثبت‌نام کنند.
وی افزود: در سی‌ و سومین دوره از نمایشگاه کتاب تهران این امکان فراهم شده تا سازمان‌ها و نهادهای مختلف برای اعضاء خود یارانه اعتباری خرید کتاب تهیه کنند.
خلج در پایان با اشاره به اینکه یارانه اعتباری خرید کتاب روی کد ملی اشخاص شارژ خواهد شد، گفت: بُن‌های خریداری شده صرفاً در بخش مجازی نمایشگاه کتاب  قابل استفاده خواهند بود و اولویت با سازمان‌ها و نهادهایی است که درخواست‌شان را زودتر ثبت کنند.
سی‌ و‌ سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در دو بخش حضوری در مصلی امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.