رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل: تشکیل کمیته های تخصصی آسیب شناسی محلات/ تفاهم نامه همکاری با اداره بهزیستی استان منعقد شد رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از تشکیل کمیته های تخصصی آسیب شناسی محلات اردبیل با همکاری اداره کل بهزیستی استان خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، اباصلت […]

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل:

تشکیل کمیته های تخصصی آسیب شناسی محلات/ تفاهم نامه همکاری با اداره بهزیستی استان منعقد شد

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از تشکیل کمیته های تخصصی آسیب شناسی محلات اردبیل با همکاری اداره کل بهزیستی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، اباصلت ابراهیمی امروز در جلسه مشترک با مدیرکل اداره بهزیستی استان تصریح کرد: با توجه به اهمیت بالای مسائل اجتماعی،فرهنگی در توسعه شهری، همکاری ما با نهادهای فرهنگی و اجتماعی بیش از پیش تقویت خواهد شد.

وی با اشاره به عقدتفاهم نامه با اداره بهزیستی استان اردبیل گفت: این تفاهم نامه با محوریت توانمند سازی، آموزش و … منعقد میشود.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل به اجرای برنامه های مشارکتی با اداره بهزیستی استان در راستای ارتقای نشاط اجتماعی اشاره کرد و افزود: در خصوص برنامه های ورزشی برای کمپ های اعتیاد نیز آماده همکاری هستیم.

ابراهیمی بیان اینکه همچنین ما آماده همکاری با نهادهای اجتماعی و فرهنگی در حوزه مسائل اجتماعی نیز هستیم تصریح کرد:همکاری این سازمان با نهادهای فرهنگی و اجتماعی زمینه ساز خدمات ماندگار و ارزنده ای برای شهروندان اردبیلی خواهد شد.

وی به ظرفیت فرهنگسراهای شهرداری اردبیل در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: این فرهنگسراها ب ای اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی در خدمت تمامی نهادهایی است که در این حوزه ها تلاش میکنند.

ابراهیمی با یاداوری اینکه در ماههای اخیر نیز چند نوع تفاهم نامه از جمله تفاهم نامه همکاری با اداره کل دادگستری استان، شورای حل اختلاف شهرستان، آموزش پرورش، دفاتر تسهیلگری محلات و مجمع جوانان و سازمانهای مردم نهاد منعقد شده است گفت: در نهایت هدف ما تحقق اهداف سازمان،توسعه فرهنگی اجتماعی و و وورزشی و ارتقا و بهبود کیفیت زندگی شهروندان است.

رضایی مدیرکل بهزیستی نیز در این جلسه بیان کرد: موضوع تفاهم نامه همکاری ما با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی، مناسب سازی شهر برای معلولین، حمایت از کودکان کار ، کمپ های اعتیاد و حمایت از زنان بی سرپرست و سرپرست و رفع دغدغه های مناطق کم برخوردار
و درنهایت کاهش خشم در خانواده ها خواهد بود.