هم اکنون . . . حضور و بازدید رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مرکز توسعه حل اختلاف استان به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در راستای نظارت بر حوزه ها و معاونت های […]

هم اکنون . . .
حضور و بازدید رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مرکز توسعه حل اختلاف استان
به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان و در راستای نظارت بر حوزه ها و معاونت های قضایی با همراهی رئیس توسعه حل اختلاف استان از تمامی شعب و واحد های مصالحه مرکز توسعه حل اختلاف مرکز استان بازدید نمود .
وی در حاشیه این بازدید گفت ؛ توسعه حل اختلاف استان یکی بازوان بسیار توانمند تشکیلات قضایی استان بوده و هست و مطابق اعلام مرکز آمار و فناوری قوه قضائیه میزان مصالحه در پرونده های مطروحه در این مرکز از میانگین کشوری بیشتر می باشد .
جلسه تخصصی با رئیس مرکز و تعدادی از همکاران قضایی و اداری ، سرکشی به تمامی شعب رسیدگی کننده ، اجرای احکام و واحدهای مصالحه و پاسخگویی به اربابان رجوع حاضر در مجتمع از دیگر اقدامات این بازدید ۲ ساعته بود .
در ابتدای جلسه تخصصی با رئیس کل دادگستری استان ، حجت الاسلام والمسلمین علوی رئیس توسعه حل اختلاف استان، گزارشی از عملکرد توسعه حل اختلاف استان ارائه نموده و مشکلات و مسائل ماخوذه توسعه حل اختلاف مرکز استان و سایر شهرستان ها را بیان کرد .