راه اندازی بیش از ۱۰ ایستگاه تندرستی در بوستانهای محلات اردبیل رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همزمان با عید سعید فطر بیش از ۱۰ ایستگاه تندرستی اردبیل در بوستان های مختلف شهر اردبیل راه اندازی میشود. به گزارش روابط عمومی شهرداری اردبیل، اباصلت ابراهیمی تصریح کرد: همزمان با عید سعید فطر در راستای […]

راه اندازی بیش از ۱۰ ایستگاه تندرستی در بوستانهای محلات اردبیل
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: همزمان با عید سعید فطر بیش از ۱۰ ایستگاه تندرستی اردبیل در بوستان های مختلف شهر اردبیل راه اندازی میشود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری اردبیل، اباصلت ابراهیمی تصریح کرد: همزمان با عید سعید فطر در راستای توسعه ورزش شهروندی و دسترسی رایگان شهروندان به مربیان بیش از ۱۰ ایستگاه تندرستی در پارک ها و بوستانهای سطح شهر اردبیل راه اندازی خواهد شد.
وی گفت: هدف از راه اندازی این ایستگاهها تقویت فعالیت‌های ورزشی صبحگاهی، شامگاه و توسعه ورزش های شهروندی بویژه در بوستانهای محلات اردبیل است.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: تلاش اداره ورزشی این سازمان، توسعه و تقویت ورزشهای همگانی و قهرمانی و همچنین ارتقا نشاط اجتماعی است که در ماه رمضان نیز مسابقات فوتسال جام رمضان و والیبال بانوان جام رمضان در سالن ورزشی یادگار امام(ره) نیز برگزار شد.
ابراهیمی با اشاره به اینکه این ایستگاه‌ها بصورت متوازن در هر ۵ منطقه شهرداری اردبیل راه اندازی میشود؛ عنوان کرد: محوطه پارکهای بانوان، زرناس، شفا، آرتا، ولایتف جیرال، و حدت و …. از جمله بوستانهای مورد نظر برای راه اندازی ایستگاه تندرستی است.
وی در خصوص تداوم برنامه های ماه رمضان نیز به برگزاری ویژه برنامه «محراب سبز» مختص شب های ماه رمضان با همکاری گروه تبلیغی کوثر نور و با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اشاره کرد و گفت: این برنامه همه روزه از اذان مغرب تا ۱۲ شب در مجتمع توریستی تفریحی شورابیل(ورودی شوراسنتر) برگزار میشود که خدمات آموزشی از جمله مشاوره خانواده، پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی، نقاشی و روانشناسی کودک، غرفه نوجوانان و بازی مار و پله اسلامی(آموزش مفاهیم اخلاقی و اسلامی)به شهروندان ارایه میشود.
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی اردبیل افزود: برنامه های فرهنگی و دینی نیز همزمان با شب های قدر نیز در مساجد اردبیل برگزار خواهد شد.