نزدیک به ۳۵۰۰ خودروی عمومی در استان اردبیل دو گانه سوز شد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون نزدیک به سه هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در سطح منطقه دوگانه سوز شد. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش […]

نزدیک به ۳۵۰۰ خودروی عمومی در استان اردبیل دو گانه سوز شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دو گانه سوز کردن خودروهای عمومی تاکنون نزدیک به سه هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو در سطح منطقه دوگانه سوز شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سید حجت مدنی در این باره گفت: تاکنون مالکان چهار هزار و ۲۹۴ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل به دو گانه سوز در سطح منطقه ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد سه هزار و ۴۹۷ خودرو دو گانه سوز شدند و ۷۹۷ دستگاه خودروی دیگر در صف تبدیل هستند.
وی با اشاره به آغاز دو گانه سوز کردن خودروهای مسافر بر اینترنتی افزود: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه سوز با اولویت ماشین های پر مصرف و اعطای یارانه از ماه های قبل شروع شده است و بر اساس آن حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.
مدنی ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می شود و مالکان خودروها می توانند با مراجعه به سایت اشاره شده، نسبت به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه های مجاز تبدیل اقدام کنند.