برگزاری آیین بزرگداشت و تکریم خیرین استان اردبیل همزمان با میلاد باسعادت مظهر جود و بخشش حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم بزرگداشت روز اکرام و تکریم خیرین و نیکوکاران استان با حضور گرم استاندار محترم اردبیل، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل متبرکه امام‌ زاده سید صدر الدین اردبیل برگزار شد. در این […]

برگزاری آیین بزرگداشت و تکریم خیرین استان اردبیل

همزمان با میلاد باسعادت مظهر جود و بخشش حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم بزرگداشت روز اکرام و تکریم خیرین و نیکوکاران استان با حضور گرم استاندار محترم اردبیل، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در محل متبرکه امام‌ زاده سید صدر الدین اردبیل برگزار شد.

در این آیین و همزمان با ماه ضیافت مهربانی از زحمات و اعمال خداپسندانه ۶۱ نفر از خیرین و نیکوکاران مجموعه بهزیستی استان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد .

لازم به ذکر است اجرای مولودی خوانی ، اجرای گروه تواشیح خوانان المهدی و غبار روبی مضجع شریف امامزاده سید صدر الدین از دیگر برنامه‌های این مراسم بود .

در این مراسم سید حاتمی به نمایندگی از خیرین استان ضمن قدردانی از زحمات ارزنده و خیرخواهانه تمامی خیرین استان گفت: خدمت برای خلق خدا بخاطر خدا شعار خیرینی هست که با جان و دل سرلوحه امورات خود قرار داده اند و دین و دنیای خود را فدای افرادی کرده‌اند که هيچ پشتیبان و یاوری در دنیای فانی ندارند .

سیدحاتمی افزود: نیت های خیر خواهانه و خداپسندانه برازنده خیرین و نیکوکارانی هست که دل در گرو الهی داده اند و مایه افتخار و مباهات استان و کشور می باشند و سراسر منشاء و خیر وبرکت الهی می باشند .