دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل؛ افزایش ۲۰ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از افزایش ۲۰ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته استان درسال ۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، دکتر سجاد […]

دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل؛

افزایش ۲۰ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته استان اردبیل در سال ۱۴۰۰

دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از افزایش ۲۰ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته استان درسال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در تشریح عملکرد اداره کل ورزش وجوانان در حوزه ورزش قهرمانی از افزایش ۲۰ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته استان در سال ۱۴۰۰در خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حکم کرونایی در کشور و تعطیلی اماکن ورزشی در سال ۹۹ با کاهش مواجه شدیم و آمار ورزشکاران سازمان یافته در این سال به ۲۰۹۵۲ نفر رسید که در سال ۱۴۰۰ و با کاهش این بیماری و شروع فعالیت های ورزشی این آمار به ۴۸۲۲۶ نفر افزایش یافت.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری ۱۹۸ مسابقه انتخابی در استان اردبیل افزود: ۸۹تیم ورزشی استان اردبیل در مسابقات کشوری حضور داشتند.
دکتر انوشیروانی با اعلام این موضوع که ۱۸۰ نفر از ورزشکاران استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند اضافه کرد: ۲۶ تیم از استان به مسابقات باشگاهها و لیگ کشوری اعزام شدند که ۷۰ عنوان در بخش انفرادی و ۱۳ عنوان در بخش تیمی کسب شد.
او با اشاره به وجود شرایط طبیعی و شرایط مناسب آب و هوایی در استان تصریح کرد: استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ از ۱۰ اردوی تیم ملی اعم از کشتی، زورخانه ای و کشتی پهلوانی، ناشنوایان و …… میزبانی کرد.
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با ابیان اینکه ۱۷۴ نفراز ورزشکاران به اردوهای تیم ملی دعوت شدند تصریح کرد: استان اردبیل در سال ۱۴۰۰ که مصادف بود با بازی های المپیک و پارالمپیک تنها یک نماینده داشت که محسن طلوعی از ورزشکاران بسکتبال با ویلچر استان در بازی های المپیک تیم ملی ایران را همراهی کرد.
دکتر انوشیروانی در پایان اضافه کرد:از ۸ ورزشکاراستان اردبیل در مسابقات جهانی و بین المللی حضور داشتند که ماحصل این حضور کسب ۴ عنوان جهانی و ۱ عنوان بین المللی بود.