مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت : جهت آشنایی هم استانی های عزیز با اقدامات شرکت توزیع برق استان اردبیل تهیه برنامه رادیویی در دستور کار این دفتر قرار گرفت . رویا اللهقلی پور با بیان اینکه روابط عمومی ها جهت انتقال پیام باید از ظرفیت رسانه ای استفاده کنند اظهار داشت […]

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت : جهت آشنایی هم استانی های عزیز با اقدامات شرکت توزیع برق استان اردبیل تهیه برنامه رادیویی در دستور کار این دفتر قرار گرفت .
رویا اللهقلی پور با بیان اینکه روابط عمومی ها جهت انتقال پیام باید از ظرفیت رسانه ای استفاده کنند اظهار داشت : رسانه می‌تواند یک ویدئو، برنامه رادیویی ، تلویزیونی، روزنامه، اپلیکیشن، وبلاگ، پوستر تبلیغاتی و حتی یک پیامک باشد. پس به‌طور کلی، هر کانالی که برای انتقال اطلاعات و ارتباط با مخاطبان استفاده شود، یکی از انواع رسانه است .
اللهقلی پور افزود: در این راستا اولین قسمت برنامه رادیویی « رادیوبـرق » ۲ بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به روی آنتن رفت و تا به امروز ۱۳ برنامه رادیویی پخش شده است .
وی ادامه داد : این برنامه روزهای شنبه ساعت ۱۰:۱۵ صبح از رادیو اردبیل پخش می شود و باز پخش این برنامه روزهای دوشنبه ی هرهفته ساعت ۱۴:۵۰ ظهر می باشد .
مدیر روابط عمومی توزیع برق استان گفت : در این برنامه اخبار هفتگی شرکت توزیع استان و موضوعات متنوعی همچون لزوم صرفه جویی در مصرف برق ، آیین نامه جدید نحوه محاسبه برق مصرفی مشترکان ، پیامهای مدیریت مصرف برق ، ممنوعیت استخراج رمز ارز با برق یارانه ای و درخواست جهت شناسایی مراکز غیر مجاز رمز ارز و سایر موضوعات روز اختصاص می یابد .
مدیر روابط عمومی شرکت عنوان کرد: موضوعات هر برنامه با توجه به نیاز روز و بر اساس رویدادهای جاری شرکت ، به صورت هفتگی انتخاب شده و به تهیه کننده این برنامه ارسال می شود .
وی اظهار داشت : حبیب یزدانی که از هنرمندان و نویسندگان توانمند استان است در قالب طنز به موضوعات پرداخت می کند .
اللهقلی پور افزود : برنامه رادیو برق این ویژگی را دارد تا به راحتی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مخاطبان خود را پیدا کند .
وی ادامه داد : با تلاش صادقانه همکاران دفتر روابط عمومی در صدد آنیم تا به اهدافی که در سالجاری از سوی وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی توانیر به این دفتر ارسال شده است دست یابیم و سختی تولید برق را پشت راحتی فشردن یک کلید به مردم یاد آور شویم و با تولید محتوا های مناسب جهت فرهنگ سازی و آگاه سازی مصرف بهینه برق گام برداریم .