️سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل روزه خود را در کنار خانواده های کودکان کار و خيابانی افطار کرد. حامد رضایی سرپرست اداره کل به همراه معاون امور اجتماعی و مدیر بهزيستي شهرستان اردبیل همزمان با شب وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها و در نهمین روز از ماه ضیافت الهی با حضور گرم خود […]

️سرپرست اداره کل بهزیستی استان اردبیل روزه خود را در کنار خانواده های کودکان کار و خيابانی افطار کرد.
حامد رضایی سرپرست اداره کل به همراه معاون امور اجتماعی و مدیر بهزيستي شهرستان اردبیل همزمان با شب وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها و در نهمین روز از ماه ضیافت الهی با حضور گرم خود در جمع خانواده های کودکان کار و خيابانی که به همت موسسه خیریه چهارده معصوم ( ع ) در مسجد محله ابراهیم آباد اردبیل تدارک دیده شده بود ، روزه خودشان را افطار نمودند.
گفتنی است در این ضیافت مهربانی و همدلی ، معاون سیاسی امنیتی استانداری، مدیر کل امور اجتماعی استانداری، رئیس کل دادگستری، فرماندار شهرستان، مدیران کل آموزش و پرورش و کمیته امداد امام ره و برخی دیگر از مسئولان دستگاه‌های اجرایی در کنار خوان نعمت الهی میزبان این عزیران بودند.
لازم به ذکر است: این ضیافت الهی به همت موسسه خیریه چهارده معصوم علیهم السلام اردبیل برای تعداد ۱۵۰ نفر از خانواده های تحت پوشش کودکان کار و خيابانی و مرکز حمایتی، آموزشی کودک و خانواده تدارک دیده شده بود.
در پایان این مراسم به کودکان کار و خيابانی پک های فرهنگی ورزشی اهدا شد.