محمود صفری: مرکز پرورش گل و گیاه شهرداری اردبیل به نمایشگاه دایمی گل تبدیل می‌شود شهردار اردبیل در بازدید از مرکز پرورش گل و گیاه شهرداری از تبدیل این مجموعه بزرگ به نمایشگاه دایمی گل جهت بهره‌مندی عموم شهروندان خبر داد. به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، محمود صفری در این بازدید […]

محمود صفری:
مرکز پرورش گل و گیاه شهرداری اردبیل به نمایشگاه دایمی گل تبدیل می‌شود

شهردار اردبیل در بازدید از مرکز پرورش گل و گیاه شهرداری از تبدیل این مجموعه بزرگ به نمایشگاه دایمی گل جهت بهره‌مندی عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل، محمود صفری در این بازدید که با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت، با اعلام این خبر، افزود: استفاده عمومی از ظرفیت ایجاد شده در مجموعه تولید گل و گیاه شهرداری اردبیل علاوه بر بهره‌مندی شهروندان عزیز از آخرین تولیدات کارشناسان فضای سبز و زیباسازی شهری، می‌تواند در زمینه تحقق درآمد پایدار شهرداری اردبیل موثر واقع شود.

صفری همچنین تلاش مجموعه شهرداری اردبیل برای تحقق تعهد کاشت ۲ میلیون بوته گل و ۵۰ هزار اصله نهال در سطح شهر اردبیل در مراسم روز درختکاری سال جاری، را یادآور شد و با بیان اینکه تا امروز بیش از ۵ هزار اصله نهال در اقصی نقاط شهر کاشته شده است، گفت: با تداوم فعالیت همکاران ما در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اردبیل این وعده نیز محقق خواهد شد.