بازدید رئیس کل دادگستری استان از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان و در راستای سرکشی از محاکم قضایی، از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بازدید نمود . رئیس کل دادگستری […]

بازدید رئیس کل دادگستری استان از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو در هشتمین روز از ماه مبارک رمضان و در راستای سرکشی از محاکم قضایی، از دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بازدید نمود .
رئیس کل دادگستری استان در ابتدای این بازدید و در جلسه تخصصی با دادستان مرکز استان و قضات این مجتمع ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گفت: با مداقه در آمار مقایسه ای واصله از مرکز نسبت به سایر استان ها، کار جهادی دادسرای مرکز در سال گذشته ستودنی بوده و قابل تقدیر است.
وی افزود: البته تداوم این موفقیت ها مستلزم برنامه ریزی دقیق تر و مشارکت تمامی همکاران در برنامه ریزی های کلان با اظهارنظرهای دقیق و کارشناسی شده است که خود باعث نیروسازی در تشکیلات شده و پویایی تشکیلات در رسیدگی های قضایی و چشاندن طعم شیرین اجرای عدالت در جامعه را در پی خواهد داشت .
رئیس کل دادگستری استان در ادامه این بازدید ، به تک تک شعب رسیدگی کننده سرکشی نموده و ضمن عرض خدا قوت به همکاران از نزدیک مستمع درخواست ها و مشکلات مطرح شده آنها شده و فی المجلس نیز به برخی از درخواست های اربابان رجوع حاضر در مجتمع پاسخ و دستورات قضایی لازم را صادر نمود .