شهردار اردبیل در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال جام رمضان مطرح کرد: حمایت تمام قد مدیریت شهری از ورزش محلات محمود صفری شهردار اردبیل امروز در مراسم افتتاحی مسابقات فوتسال جام رمضان(گرامیداشت شهدای ورزشکار) که در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد؛ گفت:مجموعه مدیریت شهری حامی ورزش محلات […]

شهردار اردبیل در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال جام رمضان مطرح کرد:

حمایت تمام قد مدیریت شهری از ورزش محلات

محمود صفری شهردار اردبیل امروز در مراسم افتتاحی مسابقات فوتسال جام رمضان(گرامیداشت شهدای ورزشکار) که در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهری برگزار شد؛ گفت:مجموعه مدیریت شهری حامی ورزش محلات و تیم های محلات است و آمادگی کافی برای تقویت تیم های پایه را دارد.

وی با تاکید بر توسعه ورزش های همگانی در شهر اردبیل بیان کرد: در کنار سایر خدمات شهرداری اردبیل از جمله خدمات شهری، عمرانی و …. برنامه های فرهنگی و ورزشی نیز در حال با تمام قوت در حال اجرا است.

شهردار اردبیل ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی با برنامه‌ریزی عملیاتی و همکاری و تعامل مضاعف با هیئت‌های ورزشی در راستای تقویت و نهادینه کردن فرهنگ ورزش محلات با هدف ارتقا سلامت عمومی شهروندان و افزایش نشاط اجتماعی در بین جوانان تلاش میکند.