‍ ‍ رئيس شوراي شهر اردبيل خبر داد افزايش ۳۰ الی ۵۰ درصدي كرايه حمل و نقل در اردبيل/نرخ سرويس‌هاي مدارس اعلام شد. رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: با تصويب اعضاي شوراي شهر نرخ كرايه حمل و نقل اعم از تاكسي و اتوبوس در شهر اردبيل ۳۰ الی ۵۰ درصد افزايش مي‌يابد. جواد انصاري […]

‍ ‍ رئيس شوراي شهر اردبيل خبر داد
افزايش ۳۰ الی ۵۰ درصدي كرايه حمل و نقل در اردبيل/نرخ سرويس‌هاي مدارس اعلام شد.

رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل گفت: با تصويب اعضاي شوراي شهر نرخ كرايه حمل و نقل اعم از تاكسي و اتوبوس در شهر اردبيل ۳۰ الی ۵۰ درصد افزايش مي‌يابد.

جواد انصاري در بيست و ششمين جلسه رسمي شوراي شهر اردبيل با تبريك سال جديد و حلول ماه مبارك رمضان و بهار قرآن اظهار كرد: حركت اخير عده‌اي از دست‌پرورده‌هاي استكبار جهاني را در به شهادت رساندن طلاب در حرم رضوي محكوم مي‌كنيم و بر اين باوريم چنين اقدامات شنيع نمي‌تواند بين اهل تسنن و تشيع اختلاف بيفكند.

وي تصريح كرد: همواره وحدت و همگرايي امت اسلامي مي‌تواند زمينه پيشبرد اهداف عالي را فراهم كند كه در اين زمينه دشمنان تلاش مي‌كنند تا به هر شكل ممكن اين وحدت و انسجام را به هم بزنند.

رئيس شوراي اسلامي شهر اردبيل به تلاش اعضاي شوراي شهر در سال گذشته در قالب جلسات فشرده صبح و عصر در تصويب بودجه، تعرفه و متمم سال گذشته اشاره كرد و گفت: براي اولين بار موفق شديم تا بودجه پيشنهادي شهرداري را بدون كم و كاستي تصويب كرده و براي اجرا به شهردار در سال‌جاري ابلاغ كنيم.

انصاري افزود: انتظار مي‌رود شهرداري از همين روزهاي نخست سال و به شكل مناسب لايحه بودجه را عملياتي كند تا انحرافي را در روند اجراي آن شاهد نباشيم.

وي در مورد مصوبه اعضاي شوراي شهر مبني بر افزايش كرايه حمل و نقل عمومي در شهر اردبيل خاطرنشان كرد: با نظر اعضاي شوراي شهر اردبيل مقرر شد تا تاكسي‌هاي درون شهري و اتوبوس‌ها تا ۳۰ الی ۵۰ درصد افزايش قيمت داشته باشند و تاكسي‌هاي دربستي و فرودگاه نيز ۳۶ درصد افزايش نرخ خواهند داشت.

انصاري با بيان اينكه اعضاي شوراي شهر با در نظر گرفتن تورم شديد، افزايش هزينه رانندگان در حمل و نقل عمومي به ويژه خريد لاستيك، ساير امكانات و تجهيزات و همچنين وضعيت درآمدي مردم نرخ تاكسي را براي سال جديد مصوب كردند، ادامه داد: اين نرخ نسبت به شهرهاي همجوار بسيار پايين است و ما سعي كرديم با در نظر گرفتن شرايط رانندگان و عموم مردم افزايش ۳۰ الی ۵۰ درصدي را اعمال كنيم.

وي ضرورت توسعه فضاي سبز را در مناطق مختلف شهر به صورت عادلانه يادآور شد و اضافه كرد: شورا و شهرداري تلاش مي‌كنند تا در سال‌جاري در همه مناطق شهر اردبيل از ميراشرف گرفته تا شهرك كوثر، پيله‌سحران و داخل شهر توسعه فضاي سبز را با آزادسازي باغ شريعت انجام دهد كه اين كار قطعا با رضايت مردم همراه خواهد بود.

انصاري همچنين به تعيين نرخ جديد سرويس مدارس نيز اشاره كرد و گفت: قرار شد تا با توجه به فعاليت مجدد مدارس به شكل حضوري، سرويس مدارس نيز از هفته آينده فعاليت خود را آغاز كند كه نرخ ۳ ماهه اول سرويس مدارس ۲۵۰ هزار تومان به صورت ماهانه براي هر فرد در نظر گرفته شده و نرخ ميني‌بوس نيز ماهانه دو و نیم ميليون تومان به ازاي هر سرويس اعمال خواهد شد.