هم اکنون … بازدید سرزده رئیس کل دادگستری از دادگاه های کیفری دو استان به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل ، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان و به منظور سرکشی از محاکم قضایی، از دادگاه های کیفری دو استان بازدید نمود . رئیس کل […]

هم اکنون …

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری از دادگاه های کیفری دو استان

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل ، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان و به منظور سرکشی از محاکم قضایی، از دادگاه های کیفری دو استان بازدید نمود .
رئیس کل دادگستری استان در ابتدای این بازدید در جلسه تخصصی با رئیس و قضات این مجتمع ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران گفت ؛ طبق اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و پس از دو مرحله بازرسی توسط بازرسان مرکز در سال گذشته نمره ارزیابی تشکیلات قضایی استان در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد .
به منظور بهبود وضعیت موجود و در راستای خدمت رسانی بهینه به آحاد مردم شریف استان، یکی از برنامه های اصلی امسال تمام الکترونیکی کردن مراحل دادرسی در شعب رسیدگی کننده است که با اجرایی شدن این برنامه شاهد افزایش سرعت رسیدگی در پرونده ها و صدور حکم خواهیم بود .
وی در ادامه افزود ؛ استفاده از نهادهای ارفاقی و مجازات های جایگزین حبس نیز در کنار این موضوع کمک بسیار شایانی در کاهش جمعیت کیفری استان خواهد داشت که از تاکیدات خاص ریاست محترم قوه قضائیه است و باید در اولویت امور قرار گیرد .
وی در ادامه این بازدید ، به تک تک شعب رسیدگی کننده سرکشی نموده و ضمن عرض خدا قوت به همکاران از نزدیک مستمع درخواست ها و مشکلات مطرح شده آنها شده و فی المجلس نیز به برخی از درخواست های اربابان رجوع حاضر در مجتمع پاسخ و دستورات قضایی لازم را صادر نمود .