علی دایی: به هیچ عنوان ممنوع الکار نیستم!! علی دایی در مصاحبه‌ای که با تابناک داشته، در واکنش به این سئوال که دوری‌اش از فوتبال به ۱۰۴۶روز رسیده، اینطور پاسخ داده است:« شاید این زمان به ۱۰۰۴۶روز برسد. با توجه به اتفاقاتی که به ناحق برای من رُخ داد، تصمیم گرفتم تا جایی که بتوانم […]

علی دایی: به هیچ عنوان ممنوع الکار نیستم!!

علی دایی در مصاحبه‌ای که با تابناک داشته، در واکنش به این سئوال که دوری‌اش از فوتبال به ۱۰۴۶روز رسیده، اینطور پاسخ داده است:« شاید این زمان به ۱۰۰۴۶روز برسد. با توجه به اتفاقاتی که به ناحق برای من رُخ داد، تصمیم گرفتم تا جایی که بتوانم از فوتبال در ایران فاصله بگیرم و به همین‌خاطر در این مدت در ایران، با وجود محبتی که باشگاه‌های مختلف به من داشتند، به کار مربیگری نپرداختم.»

او سپس در واکنش به خواسته هوادارانش برای بازگشت نیز حرف زده و در این رابطه گفته است:« مردم خوب کشورم همیشه به من لطف داشته و دارند. این محبت ایرانیان را از دورۀ بازیگری احساس کردم و به لطف خدا تا به امروز مورد محبت مردم شریف کشورم قرار داشته و دارم. تا به الان که روی ادامۀ تصمیم پابرجا مانده‌ام. البته بعدها ممکن است هر اتفاقی رُخ بدهد، آدمیزاد از آینده خودش خبر ندارد.»

دایی در واکنش به این سئوال ضمن رد موضوع ممنوع الکار بودن، توضیح داد:« اصلا و ابدا من ممنوع‌الکار نیستم. صفر تا صد این تصمیم به ارادۀ خودم صورت گرفته است.