طی مراسمی قاضی محمد واعظی لرد به عنوان رئیس کل جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل معرفی شد مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگاه های عمومی و انقلاب اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، فرماندار اردبیل معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و […]

طی مراسمی قاضی محمد واعظی لرد به عنوان رئیس کل جدید دادگاههای عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل معرفی شد
مراسم تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگاه های عمومی و انقلاب اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، فرماندار اردبیل معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از قضات و کارمندان دادگستری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل ، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان با تبریک اعیاد شعبانیه با ذکر حدیثی از حضرت امیر المومنین علی (ع) مسولیت ها را امانتی بر دوش مسولان خواند که باید کسانی که این امانت را بر دوش دارند با تمام توان و قدرت از این امانت صیانت و نگهداری کرده و آن را سالم سر منزل مقصود برساند.
وی افزود اگر کسانی که مسولیت بر عهده دارند هدف را بغیر از خدمت به مردم نبینند مسلما در ان صورت شاهد کسب موفقیت ها و جلب رضایتمندی عمومی خواهیم بود.
رئیس کل دادگستری استان با تشریح اهمیت رسالت دستگاه قضایی استان خاطر نشان تمام مدیران و کارکنان دستگاه قضایی با تلاش شبانه روزی و جهاد گونه در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش می کنند.
وی با اشاره به اولویت های دستگاه قضایی، اقدام و عمل بر اساس سند تحول قضایی را مهمترین راهبرد در دستگاه قضایی برشمرد.
رئیس کل دادگستری استان، اتقان آرا، کنترل ورودی پرونده ها به محاکم قضایی، کاهش جمعیت کیفری زندان های استان، توجه به مقوله پیشگیری، تعیین تکلیف پرونده های مسن، توجه مضاعف به اجرای احکام مدنی و توسعه دادرسی الکترونیکی را از دیگر برنامه های مهم دستگاه قضایی استان بر شمرد که در سند تحول قضایی نیز بر آن تاکید شده است.
در ابتدای این مراسم لطیف سروی رئیس کل سابق دادگاههای عمومی و انقلاب اردبیل گزارشی از آمار و عملکردی در دوران تصدی خود ارایه نموده از کسب رتبه دوم دادگاههای عمومی انقلاب شهرستان اردبیل در سطح کشور طبق ارزیابی معاونت راهبردی قوه قضائیه خبر داد.
وی اظهار داشت: کسب رتبه دوم کشوری توسط اجرای احکام مدنی، راه اندازی مجتمع قضایی خانواده، ابلاغ اوراق قضایی به صورت الکترونیکی بخشی از موفقیت های دیگری است که کسب شده است.
در این مراسم با قدردانی از زحمات و خدمات لطیف سروی رئیس کل سابق دادگاههای عمومی و انقلاب اردبیل که به (سمت معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران منصوب شده است)، محمد واعظی لرد به عنوان رئیس کل جدید دادگاههای عمومی و انقلاب اردبیل معرفی شد.
در پایان این مراسم محمد واعظی لرد رئیس کل جدید دادگاه های عمومی و انقلاب اردبیل به تبیین و تشریح برنامه های آتی خود پرداخت.