با حضور معاون مدیریت و منابع استانداری اردبیل ، ایکس ری خودرویی در گمرک بیله سوار افتتاح شد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل ، کاظم دبیر در جریان بازدید از گمرک بیله سوار و افتتاح ایکس ری خودرویی این گمرک افزود: ایکس ری خودرویی گمرک بیله سوار با اعتبار ۲۱میلیارد ریال جهت تسریع […]

با حضور معاون مدیریت و منابع استانداری اردبیل ، ایکس ری خودرویی در گمرک بیله سوار افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل ، کاظم دبیر در جریان بازدید از گمرک بیله سوار و افتتاح ایکس ری خودرویی این گمرک افزود: ایکس ری خودرویی گمرک بیله سوار با اعتبار ۲۱میلیارد ریال جهت تسریع در عبور و مرور خودرو در گمرک بیله سوار به صورت آنلاین توسط وزیر اقتصاد و دارایی افتتاح شد.

وی اظهار کرد:گمرک بیله سوار از گمرکات فعال کشور است که بصورت شبانه روزی دایر بوده و مکانیزه کردن گمرک بیله سوار با توجه به اینکه این گمرک طی سالهای اخیر به اداره کل ارتقاء یافته است در دستور کار قرار داشت.

وی گفت: با توجه به شیوع کرونا و محدودیتها در تردد بین مرزی، در بحث صادرات کالا ، گمرک بیله سوار نقش مثبت و موثری داشته و ۳۰۰ میلیون دلار صادرات در ۱۱ ماهه امسال ثبت شده است.

معاون مدیریت توسعه و منابع استاندار اردبیل به بحث کمبود نیروی انسانی در گمرک بیله سوار نیز اشاره کرد و افزود:کمبود نیروی انسانی در اداره کل گمرک بیله سوار در سال اینده بصورت جدی پیگیری می شود تا با جذب نیروهای جدید این مشکل رفع شود