مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اعلام کرد: نقش مهم پژوهش در رفع نیازهای فناوری واحدهای تولیدی / نیاز واحدهای صنعتی به فناوری های جدید احصاء و برطرف می شود / شناسایی نیاز فناوری ۱۰ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۰ مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: حرکت در مسیر پژوهش در توسعه و […]

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اعلام کرد:
نقش مهم پژوهش در رفع نیازهای فناوری واحدهای تولیدی / نیاز واحدهای صنعتی به فناوری های جدید احصاء و برطرف می شود / شناسایی نیاز فناوری ۱۰ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۰
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: حرکت در مسیر پژوهش در توسعه و توانمند سازی واحدهای تولیدی نقش اساسی دارد که با همكاري مشاورین و واحدهای صنعتی، نيازهای فناورانه واحدهاي صنعتی در حوزه های مختلف تحقيق و توسعه احصاء و پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: دانش و فناوری یکی از ضروریات مهم توسعه صنعت و واحدهای تولیدی است که برای حل این مشکل، لیست الویت های پژوهشی در شرکت شهرکهای صنعتی احصاء و در اختیار پژوهشگران و کارشناسان قرار داده می شود.
اهلی افزود: با فعاليت هاي پژوهشي مي توان فرآيند فناوري را در صنعت نهادينه کرد و با بهينه كردن سرمايه گذاري ها، به سمت اقتصاد دانش مدار حرکت کرد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: باروری و به‌کارگیری طرح‌ها و ایده‌های فنآورانه و کارآفرین در کشور، باعث رشد و توسعه صنعت و زمینه ساز شکوفایی ایده های کارآفرین و خلاق خواهد شد.
وی با بیان اینکه حمایت از شناسایی، ارزیابی و دسته بندی نیازها و مسائل فناورانه صنایع از جمله مواردی است که مورد حمایت شهرکهای صنعتی قرار می گیرد، تصریح کرد: با شناسایی نیازهای فناورانه و احصاء مشکلات واحدهای تولیدی، از واحدهایی که نیاز به رفع نیاز فناوری دارند در زمینه های مختلف از قبیل انتقال تکنولوژی حمایت مالی می شود.
اهلی ادامه داد: بدین منظور در سال ۱۴۰۰ مشکلات فناوری ۱۰ واحد تولیدی استان مورد شناسایی و بررسی قرار گرفت که از این بین برای یک واحد صنعتی رفع نیاز فناوری انجام شده است.