رهایی ۱۱ نفر محکوم به قصاص نفس از چوبه دار طی سال جاری در استان به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل ، به همت کارگروه جهادی بخشایش و با اعلام رضایت قطعی اولیای دم ۱۱ نفر از محکومان قصاص نفس در طول سال ۱۴۰۰ از چوبه دار نجات یافتند. حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو […]

رهایی ۱۱ نفر محکوم به قصاص نفس از چوبه دار طی سال جاری در استان
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل ، به همت کارگروه جهادی بخشایش و با اعلام رضایت قطعی اولیای دم ۱۱ نفر از محکومان قصاص نفس در طول سال ۱۴۰۰ از چوبه دار نجات یافتند.
حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه عفو و گذشت در اسلام و بر اساس آیات و روایات از نیکو ترین و پسنده ترین اخلاق است خاطر نشان کرد: مردم ولایی و حسینی استان اردبیل نیز با تأسی از ائمه اطهار (ع) همواره این اخلاق نیکو را مد نظر قرار داده و با در نظر گرفتن رضایت و خشنودی باری تعالی با گذشت از حق مسلم خود موجب بازگشت مجدد به زندگی ۱۱ نفر از محکومان قصاص نفس شده اند.
وی ضمن قدردانی از کلیه خیرین، معتمدین محلی و اعضای کارگروه جهادی بخشایش از کلیه نهادهای فرهنگی از جمله صدا و سیما و نیز اصحاب قلم و رسانه خواست تا در راستای ترویج و گسترش بیش از پیش این سنت حسنه در جامعه اهتمام مضاعفی داشته باشند.