اهدای ۲ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی به ورزشکاران اردبیلی مستعد مسابقات بازی های آسیایی ۲۰۲۲ با حضور استاندار اردبیل تجهیزارت ورزشی به ارزش ۲ میلیارد ریال به ورزشکاران اردبیلی مستعد مسابقات بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین اهداشد. به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان […]

 

اهدای ۲ میلیارد ریال تجهیزات ورزشی به ورزشکاران اردبیلی مستعد مسابقات بازی های آسیایی ۲۰۲۲

با حضور استاندار اردبیل تجهیزارت ورزشی به ارزش ۲ میلیارد ریال به ورزشکاران اردبیلی مستعد مسابقات بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین اهداشد.

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، مراسم اهدای تجهیزات ورزش ورزشکاران مستعد اردبیل به ارزش ۲ میلیارد ریال در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین با حضور استاندار اردبیل، مدیر کل ورزش وجوانان استان، مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل و با حضور قهرمانان و ورزشکاران و روسای هیاتهای ورزشی ووشو، وزنه برداری، دو ومیدانی، بوکس، شمشیربازی، دوچرخه سواری و ژیمناستیک برگزارشد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مراسم با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در حد توان خود با حمایت از هیاتهای ورزشی و ورزشکاران انگیزه های لازم را برای کسب بهترین عناوین در میادین ورزشی انجام داده و خواهد داد گفت: این قهرمانان و ورزشکاران با تلاش و پشتکار خود توانستند تا این مرحله خود را آماده نگه دارند و برای اعزام و حضور در مسابقات ورزشی اعتبارات لازم در اختیار هیاتهای ورزشی قرار گرفت و امید داریم که ورزشکاران استان با توان ۱۰۰ درصدی در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ برای کسب بهترین مدال حضور پیدا کنند.
انوشیروانی افزود: با رایزنی های که با کمیته المپیک انجام گرفت توانستیم برای ورزشکاران مستعد در بازی های آسیایی تجهیزات ورزشی به ارزش ۲ میلیارد ریال آماده و در اختیار این عزیزان قرار دهیم و اداره کل ورزش و جوانان تا شروع مسابقات حمایت های مالی خود را از ورزشکاران دریغ نخواهد کرد.
او در خصوص تجهیزات سالن سرپوشیده دو ومیدانی اردبیل خاطر نشان کرد: برای تجهیز این سالن هماهنگی های لازم با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون دو و میدانی انجام گرفته و تلاش خواهیم کرد که تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ این تجهیزات در اختیار ورزشکاران دو ومیدانی کار قرار بگیرد.
وی با اشاره حمایت استاندار و نمایندگان استان اردبیل در راستای اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای پروژه های ورزشی استان اردبیل و تخصیص این اعتبارات تصریح کرد: با تخصیص این اعتبارات تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا تالار وزنه برداری اردبیل را در اردیبهشت و تالار وزنه برداری پارس آباد را تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ در اختیار وزنه برداری قرار دهیم.
در پایان این مراسم لوازم و تجهیزات ورزشی خریداری شده به ورزشکاران اهدا شد.