استاندار اردبیل خبرداد: خانه های تخصصی ورزشی در اردبیل احداث می شود سید حامد عاملی در جمع قهرمانان ورزشی شانس حضور در بازیهای آسیایی از احداث خانه های تخصصی ورزشی در اردبیل خبرداد. به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، سید حامد عاملی استاندار […]

 

 استاندار اردبیل خبرداد:

خانه های تخصصی ورزشی در اردبیل احداث می شود

سید حامد عاملی در جمع قهرمانان ورزشی شانس حضور در بازیهای آسیایی از احداث خانه های تخصصی ورزشی در اردبیل خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تایماز نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جمع قهرمانان ورزشی شانس حضور در بازیهای آسیایی از احداث خانه های تخصصی ورزشی در اردبیل خبرداد و گفت: ساخت و تجهیز خانه های تخصصی رشته های ورزشی از جمله برنامه های ماست وپیگیر هستیم تا ۶ سالنهای تخصصی مناسب دراختیار رشته های مدال آور قرار بگیرد.
استاندار اردبیل با اشاره به اینکه ورزشکاران سفیران صلح و دوستی کشورمان هستند، افزود: آنچه که ورزشکاران و قهرمانان ما به ارمغان می آورند با هیچ ره آورد دیگری قابل قیاس نیست و قطعا صرف هر هزینه ای در این حوزه, یک سرمایه گذاری ارزشمند است.
سید حامد عاملی با تاکید بر اینکه سرمایه اصلی کشور ما نیروی انسانی است و این جوانان وقهرمانان بزرگترین سرمایه های ما درعرصه جهانی هستند ، افزود: ازاداره کل ورزش و جوانان می خواهم باتدوین آئین نامه ای کارشناسی و مدون, نوع, نحوه و میزان تجلیل از قهرمانان را نظامند کند تاانگیزه های لازم برای فعالیت این عزیزان ایجاد شود.
وی از خدمات ارزنده دکتر انوشیروانی چه در دوران قهرمانی و چه در مدیریت ورزش وجوانان استان قدردانی و تصریح گرد: ازهمه ظرفیت های دردسترس برای حمایت از هیاتهای ورزشی و قهرمانان استان بهره خواهیم برد وباتلاش اداره کل ورزش و حمایت های لازم از سوی استان و وزارتخانه, سالن دو ومیدانی و تالار وزنه برداری اردبیل تا پایان اردیبهشت ماه تکمیل وتجهیز می شود و دراختیار ورزش استان قرار می گیرد.
عاملی با اشاره به اینکه در حد توان تلاش خواهیم کرد تا در جهت اشتغال قهرمانان ورزشی استان اردبیل اقدامات لازم را انجام دهیم، افزود: استان اردبیل از نظر زیر ساخت ها و منابع با مشکلات عدیده ای برخوردار است و تمام تلاش مسئولین استان اردبیل در راستای تعالی و پیشرفت استان و بر طرف کردن موانع مشکلات می باشد.