آرد تحویلی به نانوایان باید به نان تبدیل شود جلسه كارگروه مدیریت، هدایت و تصمیم گیری چگونگی اصلاح کیفیت گندم، آرد و نان استان با حضور استاندار اردبیل، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ،فرمانداراردبیل، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر اعضای کارگروه در محل سالن شیخ صفی استانداری اردبیل در خصوص مباحث […]

آرد تحویلی به نانوایان باید به نان تبدیل شود
جلسه كارگروه مدیریت، هدایت و تصمیم گیری چگونگی اصلاح کیفیت گندم، آرد و نان استان با حضور استاندار اردبیل، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ،فرمانداراردبیل، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر اعضای کارگروه در محل سالن شیخ صفی استانداری اردبیل در خصوص مباحث مربوط به گندم، آرد و نان برگزار شد.
سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه کارگروه مدیریت آرد و نان گفت: در راستای صیانت از حق و حقوق مردم در ابتدا باید مسائل مربوط به حوزه آرد و نان مشخص شود که عمده مشکل و بیشترین تاثیر گذاری در کیفیت آرد و نان چه چیزی است تا بتوانیم بترتیب اولویت برنامه ریزی کنیم و مشکلات مربوط به این حوزه را حل کنیم .
دکتر عاملی با تاکید بر اینکه آرد تحویلی به نانوایان باید به نان تبدیل شود گفت: بحث نظارت بر آرد و نان بصورت جدی انجام گیرد و چنانچه واحد نانوایی و یا کارخانه آرد سازی مرتکب تخلفی شود برخورد قانونی صورت گیرد تا حق و حقوق مردم ضایع نشود.
رامین صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کارگروه بررسی مسائل و مشکلات گندم و آرد و نان در سطح استان اظهار داشت: بازرسین حوزه آرد و نان سازمان صمت استان با مراجعه حضوری و مستمر به واحدهای نانوایی و با تشدید بازرسی و نظارت‌ها، با حساسیت بیشتری در این زمینه عمل می کنند.
وی با بیان این که از نانوائی های فعال در سطح شهر به صورت سر زده بازدید می شود گفت: هدف از این بازدید چگونگی نظارت برعملکرد نانوایان، بررسی محیط نانوایی‌ها از نظر بهداشتی و ضوابط پخت، کیفیت و کمیت پخت نان‌ها نیز در این بازرسی مورد ارزیابی قرار می گیرد .
دکتر صادقی خاطر نشان کرد: در بازرسی های سرزده، نانوایی‌هایی که مقررات را رعایت کرده و از نظر بهداشتی و کیفیت و کمیت نان‌ها دارای شرایط مساعد باشند مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند در غیر اینصورت نانوایان متخلف برای برخورد قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی می شوند .