در طرح نظارتی ویژه نوروز بر کالاهای اساسی نظارت جدی صورت گیرد سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه تنظیم بازار استان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز با همراهی دستگاههای ذیربط و در کنار تعزیرات حکومتی با تعیین اکیپ های مشخص انجام گیرد تا بر اقلام مورد نیاز مردم نظارت جدی صورت گیرد. دکتر عاملی […]

در طرح نظارتی ویژه نوروز بر کالاهای اساسی نظارت جدی صورت گیرد
سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه تنظیم بازار استان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز با همراهی دستگاههای ذیربط و در کنار تعزیرات حکومتی با تعیین اکیپ های مشخص انجام گیرد تا بر اقلام مورد نیاز مردم نظارت جدی صورت گیرد.
دکتر عاملی افزود: باتوجه به اینکه ماه مبارک رمضان هم در پیش است لذا تمهیدات لازم برای تامین اقلام اساسی و مورد نیاز استان اندیشیده شود.
رامین صادقی رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه تنظیم بازار استان گفت : طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ از ۱۵ اسفند آغاز و به مدت یک ماه، تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.
دکتر صادقی افزود: در راستای جلوگیری از موازی کاری این طرح نظارتی با همکاری سایر دستگاه‌ها ذیربط از جمله جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت و… اجرا خواهد شد.
رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد : هدف از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز جلوگیری از تخلفات صنفی مانند کم فروشی، گرانفروشی، احتکار و عرضه خارج از شبکه است .
صادقی با تاکید بر اینکه کلیه واحد های تولیدی باید قیمت تولیدی را بر روی کالا درج کنند یادآور شد : در این طرح نظارتی تمرکز نظارت‌ها بر مراکز عرضه کالا و خدمات، فروشگاه‌های پوشاک و کیف و کفش، قنادی‌ها و کالاهایی که از جانب مردم تقاضا برای خرید آن بیشتر است می باشد.