مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد: ارسال ۲۵ هزار شماره اشتراک مددجویان اردبیلی به شرکت گاز مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۵ هزار و ۱۰۰ شماره اشتراک خانوار تحت حمایت این نهاد برای بهره‌مندی از معافیت پرداخت به شرکت گاز ارسال شده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین دشتی با اشاره […]

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل خبر داد:

ارسال ۲۵ هزار شماره اشتراک مددجویان اردبیلی به شرکت گاز

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۵ هزار و ۱۰۰ شماره اشتراک خانوار تحت حمایت این نهاد برای بهره‌مندی از معافیت پرداخت به شرکت گاز ارسال شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حسین دشتی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۵ هزار و ۱۰۰ شماره اشتراک مددجویان به شرکت گاز استان ارسال شده است، گفت: این امر به منظور بهره‌مندی خانوار تحت حمایت از قبض رایگان یا اعمال تخفیف صورت گرفته است.
وی ضمن قدردانی از شرکت گاز استان اردبیل که همواره در یاری‌رسانی به محرومان جامعه جزو دستگاه‌های پیشتاز است، بیان کرد: رایگان شدن و تخفیف هزینه گاز بهای مصرفی مددجویان مربوط به خانوارهایی است که شماره اشتراکخود را احصا و در اختیار شرکت گاز قرار داده باشند.
دشتی با اعلام اینکه مددجویان برای برخورداری از معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز با مراجعه به سامانه «سها» به نشانی soha.eamdad.ir شماره اشتراک کنتورهای مصرفی خود را در این سامانه ثبت کنند، افزود: سامانه «سها» با هدف هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات کمیته امداد ایجاد شده است که تمامی خدمات مرتبط با مددجویان از این طریق پیگیری و ارائه خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مددجویان تحت حمایت مشمول معافیت یا تخفیف در پرداخت قبوض آب، برق و گاز شده‌اند، گفت: چنین اقداماتی موجب رفع نیازهای اساسی خانوار بی‌بضاعت جامعه و همچنین توانمندسازی آنها خواهد شد.
وی با بیان اینکه ارائه انشعاب رایگان به خانواده‌های تحت حمایت نیز از دیگر خدمات مهم این نهاد است، افزود: با یاری دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران خدمات مختلفی به مددجویان ارائه می‌شود تا آنها بتوانند در مسیر خودکفایی قرار گرفته و به استقلال اقتصادی دست یابند.
دشتی با اشاره به اینکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سایر ادارات و سازمان‌ها می‌توان به صورت هدفمند به یاری اقشار آسیب‌پذیر شتافت، اعلام کرد: به دنبال ارائه خدمات کیفی‌تر به مستمندان جامعه هستیم تا مشکلات آنها به صورت ریشه‌ای برطرف شود.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه رسیدگی به نیازهای اولیه مددجویان در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد، گفت: پس از مرتفع ساختن مسائل ضروری خانوار تحت حمایت می‌توانیم گام‌های موثری را به منظور تقویت وضعیت اقتصادی و درآمدزایی آنها برداریم که این امر همیاری هرچه بیشتر مسئولان و خیران را می‌طلبد.
انتهای پیام