دکتر سجادانوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل خبر داد: تجهیزات تخصصی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خریداری و در اختیار هیاتهای ورزشی قرار گرفته است دکتر سجادانوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از خریداری تجهیزات تخصصی ورزشی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای هیات های ورزشی استان خبر داد. […]

دکتر سجادانوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل خبر داد:

تجهیزات تخصصی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خریداری و در اختیار هیاتهای ورزشی قرار گرفته است

دکتر سجادانوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از خریداری تجهیزات تخصصی ورزشی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای هیات های ورزشی استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص خرید تجهیزات و لوازم ورزش تمرینی برای ورزشکاران مستعد حضور در بازیهای آسیایی گفت: به منظور حمایت از قهرمانان نامی ورزش استان و شانس‌های حضور در بازیهای آسیایی و المپیک آینده به میزان ۲ میلیارد ریال وسایل تخصصی تمرینی و مسابقه با سایز و اندازه مناسب و کیفیت درجه یک با هماهنگی و همکاری کمیته المپیک تهیه شده و بزودی طی مراسمی به ورزشکاران اهدا خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص حمایت های نقدی تا مسابقات آسیایی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تا روز اعزام و برگزاری بازی های آسیایی از این ورزشکاران حمایت های لازم را به صورت نقدی خواهد کرد.
دکتر انوشیروانی اضافه کرد: رشته هایی مانند وزنه برداری، شمشیر بازی، ووشو، دو ومیدانی،ژیمناستیک ، بوکس دوچرخه سواری ، از هیات ها و رشته های ورزشی هستند که ورزشکاران آن مستعد حضور در بازی های آسیایی و المپیک آینده می باشند که در چتر حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان خواهند بود.
دکتر سجاد انوشیروانی با تاکید بر اینکه تا کنون اداره کل ورزش و جوانان در راستای تقویت و توسعه از هیاتهای ورزشی اقدامات زیر ساختی و تجهیزاتی لازم را در سطح استان انجام داده است تصریح کرد: طی سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بیش از ۲۰میلیارد ریال تجهیزات تخصصی در رشته‌های مختلف ورزشی در سراسر استان تهیه و در اختیار هیات ها و رشته‌های مختلف قرار گرفته است.