ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور تا ۲۰ اسفند ادامه دارد رییس دانشگاه پیام نور اردبیل با اشاره به اینکه ثبت‌نام در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر در این دانشگاه از ۱۰ اسفند آغاز شده است، گفت: دانشگاه پیام نور استان اردبیل پذیرای داوطلبان تحصیل در این دانشگاه می باشد. ولی اله خوش طینت در نشست […]

ثبت نام کارشناسی ارشد پیام نور تا ۲۰ اسفند ادامه دارد

رییس دانشگاه پیام نور اردبیل با اشاره به اینکه ثبت‌نام در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر در این دانشگاه از ۱۰ اسفند آغاز شده است، گفت: دانشگاه پیام نور استان اردبیل پذیرای داوطلبان تحصیل در این دانشگاه می باشد.

ولی اله خوش طینت در نشست مجازی با خبرنگاران استان با اشاره به اینکه ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۱۰ اسفند آغاز شده و تا بیستم همین ماه ادامه دارد، اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند جهت دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام دوره بیست و دوم ارشد فراگیر و خرید کارت اعتباری و ثبت نام اینترنتی به سایت سازمان سنجش به نشانی https://epay.sanjesh.org/payment مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل نیز در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند، اضافه کرد: رشته دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل شامل شیمی آلی، شیمی تجزیه، ریاضی کاربردی گرایش بهینه سازی از رشته های علوم پایه و روانشناسی عمومی، روانشناسی کودکان استثنایی، زبانشناسی همگانی و علوم اقتصادی گرایش اقتصاد اسلامی از رشته های علوم انسانی می باشد.

وی به مزایای دوره فراگیر دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: در دوره دانشپذیری تعداد ۳ یا ۴ منبع به داوطلبان معرفی می گردد که پس از قبولی، واحدهای پاس شده در دوره دانشپذیری به عنوان ترم اول محاسبه می‌شود و دانشجو برای ترم دوم ثبت نام کرده و انتخاب واحد خواهد کرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل اضافه کرد: اعطای مدرک معتبر وزارت علوم به دانشجویان، پرداخت وام ۲۰۰ میلیون ریالی با کارمزد یک درصد و وام شهریه صندوق رفاه وزارت علوم، امکان انتخاب محل آزمون به انتخاب دانشجو، وجود اساتید و اعضای هیات علمی دارای جایگاه علمی دانشیار و استادیار و امکان تقسیط شهریه از دیگر مزایای دوره فراگیر دانشگاه پیام نور است.

خوش طینت یادآور شد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۲۴ خرداد سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و قبولی ها از مهر ۱۴۰۱ شروع به تحصیل خواهند نمود.

گفتنی است دانشگاه پیام نور استان اردبیل دارای ۱۳ مرکز/واحد می باشد و حال حاضر ۹۰۰۰ هزار دانشجو در ۱۰۷ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.