به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل ، رئیس کل دادگستری استان در حاشیه بازدید و سرکشی به حوزه های آزمون در مرکز استان اعلام داشت : آزمون قوه قضاییه همزمان در سراسر کشور در استان اردبیل در دو حوزه اردبیل و پارس آباد برگزار گردید. حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو افزود : در این آزمون […]

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل ، رئیس کل دادگستری استان در حاشیه بازدید و سرکشی به حوزه های آزمون در مرکز استان اعلام داشت : آزمون قوه قضاییه همزمان در سراسر کشور در استان اردبیل در دو حوزه اردبیل و پارس آباد برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو افزود : در این آزمون تعداد ۳۳۳۴ نفر در دو حوزه امتحانی اردبیل و پارس آباد حضور دارند که تعداد شرکت کنندگان در اردبیل ۲۶۰۶ نفر (شامل ۱۲۵۰ نفر خواهران و بقیه برادران) و در پارس آباد هم ۷۲۸ نفر (شامل ۵۴۸ نفر برادران و بقیه خواهران) هستند و جمع پذیرش و قبولی نهایی در استان اردبیل ۱۷۶ نفر خواهد بود.
امیراصلان حسینیان معاون منابع انسانی دادگستری کل استان نیز با اعلام برگزاری آزمون در صحت و سلامت کامل پس از پایان سرکشی های متعدد به حوزه های امتحانی گفت : حسب ماموریت محوله از جانب رئیس کل دادگستری استان به این معاونت ، تعداد ۳۰ نفر از کارکنان اداری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان در شهرستان اردبیل و ۸ نفر در شهرستان پارس آباد به عنوان سرناظر و ناظر با عوامل اجرایی جهاد دانشگاهی همکاری نموده اند . علاوه بر این، تعدادی از مدیران میانی دادگستری استان نیز به عنوان کشیک از حوزه های امتحانی بازدید نمودند و گزارشات واصله از جانب این هیات نیز دال بر برگزاری آزمون با صحت و سلامت کامل و به دور از حاشیه می باشد.
وی در پایان افزود : قبول شدگان این آزمون پس از طی مراحل گزینش کمک کار تشکیلات قضایی استان خواهند بود تا ان شاء الله به تزریق این افراد به بدنه دادگستری استان شاهد افزایش کیفیت خدمات قضایی به آحاد مردم شریف و ولایی استان اردبیل باشیم.