در آستانه سالگرد ازدواج علی (ع) و فاطمه (س)؛ ۲۹۰ جهیزیه به نوعروسان در اردبیل اهدا شد ایسنا/اردبیل در آستانه سالگرد ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) به همت خیرین و مؤسسه‌های مردم نهاد بیش از ۲۹۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان اهدا شد. در شهرستان اردبیل و به همت مؤسسه آبشار […]

در آستانه سالگرد ازدواج علی (ع) و فاطمه (س)؛

۲۹۰ جهیزیه به نوعروسان در اردبیل اهدا شد

ایسنا/اردبیل در آستانه سالگرد ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) به همت خیرین و مؤسسه‌های مردم نهاد بیش از ۲۹۰ سری جهیزیه در بین نوعروسان اهدا شد.

در شهرستان اردبیل و به همت مؤسسه آبشار عاطفه‌ها همزمان با ایام پرخیر و برکت ذی‌الحجه اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان انجام شد که ارزش جهیزیه‌های توزیع شده ۶۶۰ میلیون تومان بوده است.

جهیزیه‌ای که توسط این مؤسسه مردم نهاد خیریه انجام شده عمدتا وسایل ضروری و نیاز خانواده‌ها اعم از یخچال، تلویزیون، فرش و تفلون بوده که نوعروسان با استفاده از این امکانات می‌توانند زندگی مشترک خود را در گام نخست آغاز کنند.

اما در گرمی نیز به همت بسیج سازندگی و خیرین اهدای ۱۸۰ پک کامل جهیزیه به نوعروسان در دستور کار قرار گرفت تا همزمان با سالگرد ازدواج آسمانی امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) این جهیزیه‌ها تقدیم آنها شود.

بسیج سازندگی شهرستان گرمی همچنین با در نظر گرفتن هدیه‌ای برای نوعروسانی که در تاریخ ۲۱ تا ۲۷ تیرماه ازدواج خود را به ثبت برسانند، در نظر گرفت تا ثبت ازدواج آنها در دفاتر ثبت بدون هزینه و به صورت رایگان انجام شود.

این امر خداپسندانه با همت حمایت از نوعروسان و کمک به زوج‌های جوان انجام می‌شود و در کنار آن بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌ها و زوجین نیز توزیع تا در اول زندگی از این تجهیزات و امکانات استفاده کنند.