امام جمعه سرعین : مالیات تکلیف است و مؤدیان بایدمالیات را به موقع پرداخت کنند امام جمعه سرعین گفت: مالیات تکلیف است و مؤدیان باید بدانند مالیات را بایستی به موقع پرداخت کنند. به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین اصغری امام جمعه سرعین در جلسه تجلیل از بانوان […]

امام جمعه سرعین :

مالیات تکلیف است و مؤدیان بایدمالیات را به موقع پرداخت کنند

امام جمعه سرعین گفت: مالیات تکلیف است و مؤدیان باید بدانند مالیات را بایستی به موقع پرداخت کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین اصغری امام جمعه سرعین در جلسه تجلیل از بانوان اداره کل ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی تمام عیار زنان عالم است و بانوان بایستی از ایشان الگو و سرمش بگیرند.

امام جمعه سرعین اتکا به درآمدهای نفتی را به ضرر جامعه دانست و افزود: حکومت پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) با تکیه بر مالیات اداره می شد و همچنین اکثریت کشور ها با اخذ مالیات اداره می شوند بنابراین با کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی و با برنامه ریزی درست اقتصادی و تکیه بر منابع مالیاتی می توان در مقابل تهدیدات اقتصادی دشمنان ایستادگی کرد و به رونق اقتصادی دست یافت.

حجت الاسلام اصغری فرهنگ سازی مالیاتی را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اگر مودیان بدانند مالیات چگونه هزینه می شود و پرداخت مالیات وظیفه شان است شاهد رشد اقتصادی و استقلال کشور عزیزمان خواهیم بود.

در ادامه قلی زاده مدیر کل امور مالیاتی با تبریک ولادت دخت نبی اکرم(ص) و هفته زن،  بانوان اداره کل را به پیروی از حضرت فاطمه زهرا (س) توصیه کرد و افزود: زنان در عرصه های خانوادگی، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی نقش بسزایی دارند و تواناییهای خود را در این زمینه به خوبی نشان داده اند.

قلی زاده گفت: سازمان مالیاتی با هدف رعایت عدالت مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی اقدام به هوشمندسازی نظام مالیاتی نموده است. تمکین داوطلبانه مودیان مالیاتی یکی دیگر از اهداف سازمان می باشد که موجب پرداخت به موقع مالیات می شود.