مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل گفت: تعهدات ایجاد شده و تسهیلات پرداختی این بانک در طول یکسال گذشته، ۱۴هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال  است. 

تایماز نیوز/ عادل کریمی در دیدار با یاسر عبداللهی عابد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، با اعلام این خبر، افزود:  بانک توسعه تعاون در استان اردبیل  از ۱۵ مرداد سال گذشته  تا به امروز ۸ هزار و ۵۵۲ میلیارد ریال تسهیلات به جامعه هدف خود اعم از تولیدکنندگان، مجریان طرح های اقتصادی و گردشگری، مشتریان بانک و معرفی شدگان نهادهای حمایتی پرداخت کرده است و این میزان تسهیلات پرداختی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، ۱٠۴ درصد رشد داشته است.

همچنین مدیر شعب استان تصریح کرد: بانک توسعه تعاون در بازه زمانی مذکور به میزان ۴۵۰۰ میلیارد ریال  ضمانت نامه بانکی و ۱۷۵۰ میلیارد ریال  اسناد خزانه اسلامی  صادر نموده بطوریکه در سه ماهه اول سال جاری در بخش صدور ضمانت نامه رتبه سوم را در بین مدیریت شعب استانها کسب نموده است.

او با اشاره به پرداخت مبلغ ۱۲هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج توسط بانک توسعه تعاون در سال جاری، بیان کرد: سهم استان اردبیل از این میزان تسهیلات پرداختی در سال جاری ۴٠٠ میلیارد ریال بوده است.