مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل خبر داد: شبکه روشنایی معابر اصلی و ورودی ناحیه صنعتی پارس آباد به زودی به بهره برداری می رسد / تلاش برای رفع کمبودها در شهرکهای صنعتی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاران، زیرساختها و تاسیسات مورد نیاز واحدهای تولیدی در شهرکهای […]

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل خبر داد:
شبکه روشنایی معابر اصلی و ورودی ناحیه صنعتی پارس آباد به زودی به بهره برداری می رسد / تلاش برای رفع کمبودها در شهرکهای صنعتی
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل گفت: به منظور حمایت از سرمایه گذاران، زیرساختها و تاسیسات مورد نیاز واحدهای تولیدی در شهرکهای صنعتی تامین می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل، محمد اهلی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد اظهار داشت: حضور سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است، به همین علت تلاش می شود تکمیل زیرساختهای این ناحیه در اولویت برنامه های کاری این شرکت قرار گیرد.
وی از اجرای شبکه روشنایی معابر اصلی و ورودی ناحیه صنعتی پارس آباد خبر داد و افزود: این شبکه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا می شود که تلاش خواهد شد پروژه مذکور تا دهه فجر سال جاری به مرحله بهره برداری برسد.
اهلی از دیگر مشکلات ناحیه صنعتی پارس آباد را کمبود آب برشمرد و افزود: با تعامل با دستگاه های دولتی و همچنین اهالی منطقه، آب مورد نیاز واحدهای تولیدی از محل کانال آب مغان تامین می شود.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای تامین آب پایدار، پروژه انتقال آب از کانال های جاری منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی این شرکت آغاز شده است که این پروژه با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال اجرا است.
اهلی آماده سازی ناحیه صنعتی پارس آباد را در دو فاز ۵۰ هکتاری برشمرد و افزود: با توجه به استقبال سرمایه گذاران و اتمام واگذاری در فاز نخست، واگذاری زمین در فاز دوم آن در حال انجام است.
وی تصریح کرد: تلاش می شود با تخصیص اعتبارات مناسب، مشکلات موجود در این ناحیه صنعتی مرتفع شود که با توجه به محدودیت منابع داخلی، نیازمند تخصیص اعتبارات استانی و ملی هستیم.
وی ابراز امیدواری کرد تا با هماهنگی و همبستگی که در میان مسئولان استانی وجود دارد بتوانیم مشکلات، تنگناها و کمبودهای بخش صنعت استان به ویژه شهرکهای صنعتی را مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک کنیم.