به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این دیدار، ضمن تشریح اهمیت ورزش در افزایش نشاط و شادابی گفت: مسلما تربیت جسم موجب تقویت روحیه و افزایش بازده کاری در بین کارمندان می گردد. لذا ضروری است تا مسئولین امر ورزش به ویژه در دستگاه قضایی […]

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این دیدار، ضمن تشریح اهمیت ورزش در افزایش نشاط و شادابی گفت: مسلما تربیت جسم موجب تقویت روحیه و افزایش بازده کاری در بین کارمندان می گردد. لذا ضروری است تا مسئولین امر ورزش به ویژه در دستگاه قضایی استان، برنامه ریزی دقیق برای توسعه و گسترش ورزش در بین کارمندان را در دستور کار خود داشته باشند.
وی با بیان اینکه هیچ بهانه ای برای عدم ورزش قابل قبول نیست، دستور داد؛ کمیته ورزش در دادگستری استان ایجاد گردد تا با بررسی امکانات و تجهیزات لازم نسبت به رفع نواقص و کمبودها اقدام شود.
در پایان این دیدار از ورزشکاران حاضر با اهدای لوح سپاس از سوی رئیس کل دادگستری استان تجلیل بعمل آمد.
لازم به یاد آوری است تیم فوتسال پایگاه مقاومت بسیج دادگستری استان در مسابقات ورزشی کارکنان دولت که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود، توانست به مقام سومی این مسابقات دست یابد. همچنین مهدی افشار در رشته آمادگی جسمانی و فریبا آقازاده در رشته شنا نفر دوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.