‍ شیرین نعیمی مدیر اجرایی طرح های موسسه قرآنی حبل المتین اردبیل خبر داد: پایان دوره تربیت معلم مفاهیم قرآن کریم در اردبیل شیرین نعیمی مدیر اجرایی طرح های موسسه قرآنی حبل المتین اردبیل ازپایان دوره تربیت معلم مفاهیم قرآن کریم در اردبیل خبر داد. به گزارش موسسه قرآنی و عترت حبل المتین اردبیل شیرین […]

‍ شیرین نعیمی مدیر اجرایی طرح های موسسه قرآنی حبل المتین اردبیل خبر داد:
پایان دوره تربیت معلم مفاهیم قرآن کریم در اردبیل
شیرین نعیمی مدیر اجرایی طرح های موسسه قرآنی حبل المتین اردبیل ازپایان دوره تربیت معلم مفاهیم قرآن کریم در اردبیل خبر داد.
به گزارش موسسه قرآنی و عترت حبل المتین اردبیل شیرین نعیمی مدیر اجرایی طرح های موسسه قرآنی حبل المتین اردبیل ازپایان دوره مربیگری مفاهیم قرآن کریم در اردبیل خبر داد و گفت: با توجه به اینکه جامعه امروزی نیاز به تربیت مربیان قرآنی و ناشران کلام وحی در سطح جامعه و همچنین پرورش مادران با اصول و مبانی اهلاقی و قرآنی دارد به همین خاطراین دوره به همت و همکاری دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی اردبیل در بخش بانوان برگزار شد.
نعیمی افزود: این دوره بصورت خود گردان و یارانه ای با حضور ۳۵ نفر از خواهران به مدت سه ماه و به دلیل شرایط کرونایی هم حضوری و هم غیر حضوری بصورت آنلاین برگزار شد.
مدیر اجرایی طرح های موسسه قرآنی حبل المتین اشاره کرد: در این دوره دروسی همچون روش های تدریس و فنون معلمی به مدت ۱۵ جلسه، آموزش عربی (۱) صرف و نحو به مدت ۲۳ جلسه، اخلاق معلمی و آشنایی با علوم قرآنی توسط اقای آزاد و خانم رنجبر تدریس شد.
نعیمی با اشاره به اینکه دوره مربیگری پیش دبستانی هم در این موسسه در حال ثبت نام می باشد افزود:آزمون پایان دوره این متربیان هم توسط اساتید قرآنی خانم بنایی و قیافی انجام پذیرفت.
در پایان تصریح کرد: افرادی که علاقمند حضور در دوره پیش دبستانی هستند می توانند با شماره ۰۹۱۴۴۵۷۸۰۱۱ و ۳۳۳۵۳۷۰۰ تماس حاصل بکنند.